poniedzia艂ek, 4 listopada 2019

Mam w dupie ten kociokwik na grupie 馃榿

Jestem zaanga偶owana w moj膮 now膮 wielk膮 pasj臋, kt贸r膮 pragn臋 realizowa膰 z takim zaanga偶owaniem, z jakim anga偶owa艂am si臋 we wspieranie Konfederacji.

S膮dz臋, 偶e efekty mojego zaanga偶owania b臋d膮 wymierne, a post臋py znaczne, gdy偶 wprz臋g艂am w m贸j nowy projekt gigantyczn膮 energi臋 i pracowito艣膰 oraz zadziwiaj膮c膮 kreatywno艣膰. 

Konfederacja musi poradzi膰 sobie beze mnie. Mam nadziej臋, 偶e dadz膮 rad臋 bez mojej pomocy zdoby膰 prezydentur臋. 

Tym razem owoce mojej ci臋偶kiej pracy wzbogac膮 mnie, a nie innych. 

Co do internetowych larw 偶eruj膮cych na mojej krzywdzie, ich wypociny na Internecie nie maj膮 偶adnego znaczenia w tocz膮cych si臋 sprawach s膮dowych. 

Ich zak艂amywanie rzeczywisto艣ci obal臋 sukcesywnie i wytrwale w s膮dzie. 

Reasumuj膮c, mam w dupie ten kociokwik na ko艅skiej grupie 馃榿

Indianka

2 komentarze:

  1. Og贸lnie to nie rozumiem tych Twoich konflikt贸w s膮dowych, pewnie jak wi臋kszo艣膰 czytelnik贸w bloga w tym si臋 gubi臋.
    Mam inne pytanie. Czy masz jakie艣 przecieki kogo Konfederacja wystawi na kandydata do urz臋du prezydenta RP?

    OdpowiedzUsu艅
  2. Berkowicz to 艣wietny technik, ale nie lider.

    OdpowiedzUsu艅

Witajcie na moim blogu armio czytelnik贸w 馃槉

Zanim napiszesz co艣 g艂upiego, ODROBACZ SI臉!!!

馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗

Do wrog贸w Indianki i Polski:
Tre艣ci wulgarne, k艂amliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie b臋d膮 usuni臋te.
Na posty obra藕liwe obmierz艂ych gadzin nie mam zamiaru odpowiada膰, a je艣li odpowiem - to wdepcz臋 gada w b艂oto, tak, 偶e tylko o艣lizg艂y ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 馃槇

Do spammer贸w:
Prosz臋 nie wkleja膰 na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuj臋 i nie puszcz臋.

Please no spam! I will not publish your spam!