niedziela, 8 września 2019

Vegan terror


Na tej stronie https://veganterror.blogspot.com/
opracuję raport o zorganizowanych grupach przestępczych działających w branży pro zwierzęcej, o metodach ich działania i skali przemocy i fałszerstw. Coś a la Raport Pelikan.

Długo szukałam adekwatnego określenia dla tego zjawiska, dla tej patologii, którą obserwuję w Polsce i która mnie dotknęła osobiście jako hodowcę i właściciela zwierząt. 

W końcu wybrałam określenie "vegan terror" ponieważ wynika to zjawisko z nieprzytomnej nienawiści wegan do mięsożerców i na tym się opiera, nawet jeśli fundacje pseudo pro-zwierzęce nie są wegańskie, to wykorzystują hate vegan do niszczenia hodowców i właścicieli zwierząt napadanych przez fundacje.

A przy okazji mam pytanie techniczne: jaki program używać do nagrywania wypowiedzi i zamieszczania ich na Internecie na stronie bloggera ewentualnie w innych publicznych miejscach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!