sobota, 7 września 2019

Śniadanie na Mazurach Garbatych


Izabella INDIANKA Redlarska

10 komentarzy:

  1. A zapasy na zime juz zrobilas?

    OdpowiedzUsuń
  2. Po co tyle cukru? Tyle o tym się trąbi, ba Twoim talerzu ilość na cały tydzień. Zadbaj o zdrowie i popatrz jak wyglądają Amerykanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie piję, Nie palę, Nie narkotyzuję się, a ty MI jeszcze odrobiny słodyczy żałujesz?

      Usuń
    2. Ty sobie nie żałujesz za to, sądząc po tuszy.

      Usuń
    3. Zanim rozpędzisz się w truciu mi dupy - pogadaj z elektrownią atomową w Czarnobylu, a potem z moją chorą tarczycą.
      Pogadaj też z rządami komuchów i zapytaj ich, dlaczego nie zrobili nic, żeby uchronić naród przed napromieniowaniem.

      Usuń
  3. Masz dużo gruszek? Bo może bym kupiła albo na coś wymieniła. U nas zero w tym roku, a lubię kompoty gruszkowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gruszek mam bardzo mało, praktycznie nie mam, tyle co dla siebie na spróbowanie, ale mam dużo jabłek i bzu czarnego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co masz z tarczycą, jakie rozpoznanie i wynik USG, może poradzę
    .

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!