piątek, 6 września 2019

Marek Hul - rolnik z Mazur



Sama zostałam skreślona z listy Konfederacji na podstawie oszczerstw, ale zanim do tego doszło, udało mi się umieścić na liście Konfederacji rolnika z Mazur, działacza Jednej Polski, mojego zastępcę, koordynatora okręgu 35 Olsztyn, Marka Hul, którego znam osobiście.

To bardzo fajny człowiek, który chce działać dla dobra rolników i konsumentów.
Polecam go uwadze wyborców. Marek miał szczęście - nie został napadnięty przez fundację i zniesławiony w internecie.

Indianka

Marek Hul,
Kandydat do Sejmu z Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Okręg 34, Elbląg



Urodzony 23 maja 1974r w Lamkowie, gdzie zamieszkuję do dziś.                        Żonaty. Trójka dzieci w tym jedno z jawnej adopcji. Wykształcenie zawodowe po ukończeniu Zasadniczej Szkoły Łączności w Zespole Szkół Elektronicznych w Olsztynie.

Nigdy nie dane mi było pracować w zawodzie wyuczonym, gdyż w roku kończącym moją edukację kraj objęły zwolnienia grupowe z zakładów pracy co zaskutkowało rejestracją w Urzędzie Pracy, a następnie emigracją zarobkową trwającą 6 m-cy.

Następnie prace dorywcze na budowach, w handlu, kolejny 2-letni wyjazd zarobkowy do Szwecji, powrót do Polski, praca w branży betoniarskiej w której pracuję do dziś.

To spore doświadczenie zawodowe w różnych branżach. Doświadczenie wyjazdów zarobkowych uświadomiło mi moją miłość do ojczyzny - Polski.

Wielkie możliwości emigracji, poprawy jakości życia w moim przypadku nie zaskutkowały.

Od 5 lat prowadzę gospodarstwo rolne na 15ha urodzajnej ziemii-ojcowizny, do której czuję wielki sentyment i miłość. Uprawiam ją w tradycyjny sposób, nie używając środków ochrony i nawozów sztucznych.


Cieszy moją rodzinę każde w ten sposób pozyskane, zdrowe warzywo, owoc, ziarno. Ekologię traktuję priorytetowo. Z tą myślą chcę działać aktywnie na rzecz ekologii i zdrowej żywności na polskim stole.

To poważny problem, którym trzeba bezzwłocznie się zająć, bo zdrowa żywność oraz zdrowy styl życia to zdrowe społeczeństwo. Obecna sytuacja wymaga również ratowania rolnictwa i naprawę gospodarki rolno-żywnościowej. Za sytuację niedopuszczalną uważam aby w Polsce - kraju o możliwościach samowystarczalnej gospodarki żywnościowej - dokonywać ograniczeń produkcji rolnych na rzecz żywności importowanej, która jak wiemy, nie spełnia norm zdrowej żywności.

 Sytuacja producentów żywności-rolników w Polsce wymaga natychmiastowej naprawy odpowiednim programem rządowym. Można to zrobić. W to wierzę, do tego będę zmierzać w swoich działaniach. W myśl "kto chce, szuka sposobu-kto nie chce, szuka powodu".

Proszę, pomóżcie ratować Polskie rolnictwo, nasz stół ze zdrową, polską żywnością, naszą gospodarkę, przedsiębiorczość. Bądźmy dobrymi gospodarzami w naszym pięknym kraju, w naszej wspólnej Ojczyźnie.

Marek Hul z Lamkowa - wasz kandydat do Sejmu.

12 komentarzy:

  1. Nie rozumiem dlaczego siebie nie umieściłaś na tej liście tylko zastępcę. To jakaś pierdoła, że sam się nie umiał zamieścić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Marek nie chciał startować z listy Konfederacji tylko z listy Agrounii, Zgody - po prostu z listy rolników. To ja go namówiłam żeby startował z Konfederacji. Z drugiej strony wywalczyłam mu to miejsce u Tołwińskiego. Ja też miałam być na tej liście elbląskiej, bo Lisiecki nie dał mi miejsca w moim rejonie chociaż były miejsca.

    Bym startowała z Elbląga, gdyby nie to, że Tołwiński zadzwonił do mnie, że jest miejsce w Warszawie na pozycji 6 i że nie można takiej okazji przepuścić, trzeba jechać i brać, więc pojechałam i zarejestrowałam się u nich na tym miejscu szóstym na liście warszawskiej, a oni mnie zaocznie skreślili w niedzielę po donosach

    Prawdopodobnie gdybym była na liście elbląskiej to bym była nadal kandydatką Konfederacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pan Andrzej Wyrębek to bardzo sympatyczny człowiek, Lider listy Elbląskiej Konfederacji i przyjął mnie z otwartymi ramionami, namawiał żeby kandydować z jego listy. Miałam pozycję 5 na liście,
    a Marek 6. Bym kandydowała z tej listy, gdyby nie to, że Tołwiński zawrócił mi w głowie i kazał jechać do Warszawy i tam się rejestrować.

    Gdy zarejestrowałam się w Warszawie zadzwoniłam do pana Wyrębka, że przepraszam go bardzo, ale nie mogę z jego listy kandydować.

    Po kilku dniach dowiedziałam się, że nie jestem na żadnej liście, bo zostałam zaocznie skreślona w niedzielę z listy warszawskiej i nie wciągnięta na żadną inną.

    OdpowiedzUsuń
  4. W okręgu elbląskim zostało nie obsadzone 6 miejsc a w okręgu olsztyńskim zostały niewykorzystane 7 miejsc dla kandydatów Konfederacji.

    Pan Wyrębek był bardzo przyjaźnie nastawiony i szukał dodatkowych osób na te miejsca w okręgu elbląskim, natomiast Lisiecki z okręgu olsztyńskiego absolutnie nie chciał nikogo i zmarnował 7 miejsc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Są też głosy takie, że prawdziwym powodem dla którego skreślono mnie z listy jest to, że jestem aktywną patriotką polską, a władza w Polsce jest zarezerwowana dla Żydów. Podobno Korwin i Braun są Żydami z pochodzenia. Jak było naprawdę ustali prokuratura, bo ja nie wiem. Nikt ze mną nie rozmawiał na ten temat, dlaczego zostałam skreślona z listy, to znaczy nikt z osób decyzyjnych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dla Grzegorza Brauna pracowałam w Gdańsku za darmo i reklamowałam go na moich stronach za darmo, a on mi nie dał poparcia, gdy starałam się dostać na listy Konfederacji z ramienia Korony Brauna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z kolei z drugiej strony czytałam o tym, że inny człowiek zwolennik Brauna i kilka lat temu brał aktywny udział w kampanii na rzecz Brauna podczas wyborów na prezydenta Polski i zebrał sam osobiście dla niego ponad 8000 podpisów poparcia, a następnie został przez Brauna odsunięty.

    OdpowiedzUsuń
  8. W Gdańsku zaś była sytuacja, że Grzegorz Łukasik działający na rzecz Brauna który mu wpłacił 30 000 na kampanię Brauna jak i aktywnie uczestniczył w akcji plakatowania Gdańska, był członkiem komisji obwodowej podczas wyborów prezydenta Gdańska. Jako członek komisji został nagle przez ludzi Dulkiewicz, przez tamtejsze służby wyprowadzony z kościoła i zamknięty w psychiatryku. Dziwna sytuacja wynikła, groźna dla Łukasika.

    Z tego co mi wiadomo Braun nie chciał bronić Łukasika w sposób jawny - to na pewno. Tak jakby nie chciał się ubrudzić. Niby tam miały być podejmowane ze strony Brauna jakieś kroki mające na celu pomoc Łukasikowi, ale ja niczego takiego nie zauważyłam, żadnych starań, natomiast Tobiasz Żuchewicz wyciągnął Łukasika z psychiatryka przy wsparciu mężów zaufania poprzez Internet. W moich oczach Tobiasz wtedy bardzo urósł, a Braun zmalał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Potem była taka sytuacja, że Tobiasz spamował internet paszkwilami na temat Brauna, coś tam nagrywał, jakieś negatywne wypowiedzi o Braunie, ale ja w tym nie brałam udziału, natomiast latem, na przełomie lipca i sierpnia, usłyszałam bodajże od Czecha, że mi zarzucono hejtowanie Brauna, co nie jest prawdą. Nie hejtowałam Brauna. Podobno powodem tego, że Braun nie dał mi poparcia z ramienia Korony był rzekomy hejt przeciwko Braunowi przeze mnie, którego de facto nie było.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może faktycznie te oszczerstwa o rzekomym znęcaniu się nad zwierzętami i ten rzekomy hejt przeciwko Braunowi, to są tylko takie wymówki żeby nie dopuścić polskiej patriotki do kandydowania, bo jestem bardzo, bardzo aktywna, bardzo kreatywna, mam wiele świetnych, konkretnych, racjonalnych pomysłów jak uzdrowić nasze państwo i to się może nie podobać. Mogę być postrzegana jako przyszły Lider czyli konkurencja do władzy dla mniej szlachetnych i mniej patriotycznych kandydatów prawicy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie obraz sie ale na niego nie bede glosowal. O tobie wiem ze jestes krystalicznie czysta, twoje poglady i przemyslenia czytam codziennie, a jego po prostu nie znam. Trzymam kciuki bys nastepnym razem sie dostala - wtedy zaglosuje - teraz sorry ale na zlodziei i cwaniakow nie bede glosowac

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję ❤❤❤ Bardzo, bardzo mi miło, że mnie doceniłeś ❤❤❤
    Radująca serce i duszę odmiana po tych wszystkich złych rzeczach które piszą mi trolle...

    Syfiarnia na Facebooku dostanie padaczki po takiej pięknej ocenie 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!