środa, 11 września 2019

Kto obroni polskich rolników?


Kto obroni polskich rolników? Skutkiem zmiany ustawy o ochronie zwierząt jest przestępcze plądrowanie gospodarstw i zaszczuwanie hodowców: https://veganterror.blogspot.com/

Panowie liderzy Konfederacji, bezwzględnie wyrzuciliście mnie za moimi plecami z listy Konfederacji i nie mogę kandydować do Sejmu przez was, w związku z tym mam pytanie:
 Kto obroni rolników polskich? Żaden z was nie ma pojęcia o tym jak działa branża rolna, jak działają fundacje prozwierzęce, jak działają rozmaite urzędnicze kliki powiatowe na wsiach. Do tego uniemożliwiliście jedynej kompetentnej w tych sprawach osobie kandydowanie i walkę o prawa rolników na sali sejmowej.

Ja jestem w trakcie opracowywania raportu na temat vegan terror jak nazwałam zjawisko gnębienia wszelkich właścicieli zwierząt w tym rolników polskich traktowanych jak złoczyńców, jak morderców zwierząt. Proszę zaglądać na ten blog dotyczący tego problemu, tej patologii - tej zorganizowanej działalności przestępczej: https://veganterror.blogspot.com/

Ja będę sukcesywnie uzupełniać zawartość strony przedstawiając dowody i mechanizmy tej skrajnej patologii i  przestępczości zorganizowanej.

Ja to wszystko bardzo dokładnie opiszę i sformułuję konkretne postulaty co trzeba zmienić w ustawie o ochronie zwierząt, żeby zakończyć gehennę właścicieli zwierząt  i niszczenie polskich hodowli.

Możecie korzystać z mojego opracowania do napisania projektu nowej ustawy o ochronie zwierząt.

Obecna ustawa jest napisana w ten sposób, by zapewnić zorganizowanym grupom przestępczym na które składają się fundacje i urzędnicze kliki powiatowe maksymalnych dochodów i profitów z tytułu grabieży cudzej własności.

Pokażcie, że jesteście profesjonalistami, że wiecie jak należy naprawiać konkretne ustawy robiące zamach na prawa człowieka w Polsce.

Panie Winnicki czy jako poseł może pan zaskarżyć ustawę o ochronie zwierząt do Trybunału Konstytucyjnego? Ta ustawa łamie szereg praw człowieka, w tym prawo własności i prawo do swobodnego dysponowania swoim majątkiem.

Izabella INDIANKA Redlarska



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!