poniedziałek, 2 września 2019

„Konferencja 1Polska - co dalej?”


Mimo, że niepotrzebny konflikt został załagodzony później, jeszcze tego samego dnia,  myślę, że trzeba go omówić, ponieważ nagranie poszło w świat, awantura poszła w świat, trolle i hejterzy już się ekscytują, więc trzeba tę burzę w szklance wody jakoś skomentować 😀

Najpierw Jedna Polska prezentuje się jako organizacja walcząca o podstawowe prawa człowieka w tym prawo do zdrowia, zdrowej żywności, a potem, gdy ktoś występuje z czymś konkretnym, tak jak ja pod wpływem tego co było mówione podczas tej burzy mózgów spontanicznie sporządziłam listę chętnych na zdrowe warzywa ekologiczne z mojego Rancho - nagle zostałam zaatakowana. 😕😕😕

Byłam zaskoczona taką reakcją. 😕 To był taki dysonans między tym, co było mówione, a co jest robione. Niektórzy zamiast się cieszyć, że oto otwarła się furtka z dostawami świeżej, zdrowej żywności wprost od rolnika - w jakimś dziwnym, fanatycznym zaślepieniu atakowali mnie za spontaniczne otwarcie tej furtki do mojego ogrodu.

Uznałam to za przejaw małostkowości i zawiści, oraz chęci nieuprawnionego kontrolowania i ograniczania mojej wolności.

Niniejszym pragnę wyrazić moje zdecydowane NIE wszelkim próbom zamachu na moje wolności. Mam prawo proponować zdrową żywność, a nikt nie ma prawa mi tego zabraniać. Nie dam się zakrzyczeć! 👊👊👊

Atak na moje wolności i warzywa:
https://youtu.be/NQ6DV7Jyxlk?t=12387

Cała konferencja:



5 komentarzy:

  1. Trzeba było zaprosić towarzystwo do siebie a nie dymać do Wa-wy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaprosiłam. Jak trzeba będzie zorganizować duży zlot za darmo to przyjadą pod namioty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mów że przy Muzeum Narodowym, bo to rzut beretem, a brzmi lepiej. Chociaż dawny budynek KC jest całkiem ekskluzywny w sensie obecnej zawartości. Zwróciłaś zapewne na to uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chętnie zamówię, bo mam chore, uczulone na wiele potraw dziecko. Najchętniej w dużej ilości, za jajeczka podziękuję. Co ma Pani w ofercie warzyw, ja jestem głównie zainteresowana zdrową marchwią, pomidorami, kartoflami, burakami. Kupię dużą ilość. Magda z Olsztyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma na zdjęciach warzyw, które mnie głównie interesują. Ogórki mam od koleżanki a potrzebuję bulw buraka a nie liści. Ułatwiłaby Pani życie gdyby podany był spis warzyw, cena i ilość w kilogramach czy sztukach do kupienia a nie zdjęcia, bo ja nie wiem co jest na sprzedaż a co do pokazania co Pani sama je. Pozdrawiam. Magda

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!