niedziela, 14 kwietnia 2019

Wniosek o zwrot psa rasy owczarek środkowoazjatycki Amari



Wójt Krzysztof Locman
(87) 523 82 74
locman@kowaleoleckie.eu

Skarbnik gminy:
Dorota Zaniewska
(087) 5238274 w. 32
skarbnik@kowaleoleckie.eu
gmina@kowaleoleckie.eu

Urząd Gminy Kowale Oleckie
Kościuszki 44
19-420 Kowale Oleckie
Województwo Warmińsko-Mazurskie


Wniosek o zwrot psa rasy owczarek środkowoazjatycki Amari

W dniu 8 kwietnia 2019 roku zostałam napadnięta przez zorganizowaną grupę przestępczą i obrabowana z mojego inwentarza - moich zwierząt gospodarskich i domowych. Włamano mi się także do domu, który splądrowano i z którego zrabowano mojego zadbanego, zdrowego, dobrze odżywionego i zaszczepionego psa rasy owczarek środkowoazjatycki o imieniu Amari.

Przypominam, że rok temu w podobnych okolicznościach zostały mi skradzione dwie
małe, zdrowe, zadbane i zaszczepione suczki, których stan zdrowia i zadbania poświadczył niezależny od rabusiów weterynarz schroniska dla psów w Bystrym.

Suczki decyzją wójta nie zostały mi odebrane, ale nadal przebywają w schronisku w Bystrym.

W związku z powyższym, że moje psy są zdrowe oraz dobrze zadbane i traktowane przeze mnie, a sąd nie orzekł przepadku mojego mienia, ani nie zakazał posiadania zwierząt, domagam się zwrotu mojej suczki Amari na moje gospodarstwo. Pies tęskni za mną i za domem. Ja tęsknię za moją ukochaną sunią. Psina teraz siedzi uwięziona w klatce w schronisku, a u mnie sunia biegała szczęśliwa po łąkach i spała ze mną w domu.

Bandycka fundacja Molosy Adopcje wyrządziła wielką krzywdę mojemu kolejnemu zwierzęciu, brutalnie uprowadzając je z mojego domu. Fundacja Molosy Adopcje złamała prawo, albowiem bez decyzji administracyjnej lub sądowej nie wolno jej wywozić  cudzych  zwierząt pozostających pod opieką właścicielki na jej prywatnej, ogrodzonej posesji.

Zgodnie z ustawą o ochronie zwierząt można wywiezc zwierzęta tylko i wyłącznie w sytuacji bezpośredniego zagrożenia życia, a takiej sytuacji na mojej farmie nie ma i nie było.

Wnoszę o bezwłoczne wydanie zgody na piśmie na zwrot mojej suczki do domu.

W domu czekam na nią ja, karma i zaprzyjaźnione z nią koty, a kury potrzebują ochrony przed grasującymi w okolicy lisami i puszczanymi bezpańsko na wieś psami moich sąsiadów, które atakują moje zwierzęta.

Wraz z wywozem psa, moje mniejsze zwierzęta zostały pozbawione naturalnej ochrony przed licznymi drapieżnikami występującymi w mojej okolicy.

Pies był zakupiony do ochrony moich zwierząt i mnie oraz mojego mienia.  Fundacja Molosy Adopcje kradnąc mojego psa, naraziła moje mniejsze zwierzęta na ataki drapieżników i pozbawiła mnie ochrony przed agresją sąsiada Karola Wąsowicza, który 2 lata temu na mnie napadł i mnie dusił na mojej ziemi, a 10 kwietnia 2019 wtargnął ponownie na moją ziemię i ukradł mi kozę z mojego gospodarstwa. Ten człowiek mnie prześladuje fizycznie i poprzez internet. To stalker. Ja muszę mieć obrońcę tutaj by mnie przed tym bandytą bronił.

Proszę także o udzielenie informacji ile gmina Kowale Oleckie wydaje miesięcznie na utrzymanie ukradzionego mi psa? Czy rada gminy Kowale Oleckie lubi trwonić pieniądze podatników na utrzymanie cudzych zwierząt, które mają swój dom, kochającego właściciela i karmę? Zostało mi w domu kilka worków karmy dla psa.

Pies mnie kocha i nie chce być w schronisku. Ja moją psinę kocham i nie chcę by była więziona w klatce. Nie zgadzam się na sterylizację mojej owczarzycy Amari, ani na jej przetrzymywanie poza moim domem.

Wnoszę o zwrot wszystkich moich psów na moje gospodarstwo.

Naturalistyczna hodowczyni koni: Izabella Redlarska, Rancho de Rebelle, Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, tel. 511945226, http://ranchoderebelle.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!