czwartek, 28 marca 2019

Znalezione w necie





A TERAZ DO WSZYSTKICH PATRIOTÓW-PRAWICOWCÓW-NARODOWCÓW :
TO CO SIĘ STAŁO W Nowej Zelandii BEZ WZGLĘDU NA TO JAKIE MACIE ZDANIE W TYM TEMACIE, BĘDZIE WYKORZYSTANE i WYKORZYSTYWANE PRZECIWKO NAM i NASZYM PRAWOM, A SZCZEGÓLNIE PRZECIWKO PRAWU DO OBRONY WŁASNEJ i PRAWU DO POSIADANIA BRONI, TAKŻE PRZECIWKO SPRAWIEDLIWOŚCI CZYLI WYMIERZANIU KARY, WIĘC PRZECIWKO KARZE ŚMIERCI ! ! ! ! !
Przyjrzyjcie się temu co ten zamachowiec w Nowej Zelandii ogłosił przed zamachem i zobaczcie, że on mówił o bezkarności hord najeźców którzy najechali na kraje cywilizowane, bezkarności spowodowanej postępowaniem lewusów będących przy władzy i środowisk popierających lewusów którzy rządzą i ochraniają hordy najeźców i pozwalają im robić z NAMI to tylko chcą. NIEbędę tu usprawiedliwiał tego czynu, ALE OSTRZEGAM, ŻE TERAZ NASTĄPI ATAK NA NAS i WOŁAM :
NIEdajcie SIĘ ZAKRZYCZEĆ bandzie lewackich hord ! ! ! ! !
Przypomnijcie sobie jak po zamordowaniu Adamowicza większość z nas zatkało, BO NIEwiedzieliśmy co powiedzieć, a próbowano nas zgnoić pod pozorem “NIEmówienia źle o zmarłym – o zmarłych dobrze albo w ogóle”, przypomnijcie sobie jak przez ten fałsz mieliśmy zatkane usta i jak przez ten czas darł się po nas niejaki “rysio pietru” i co o nas wygadywał ! ! ! ! !
Twierdzę, że byłem jednym z pierwszych (ALE NIEbyłem w pierwszym rzędzie, BO Mnie też zatkało i jedyne co myślałem to “co teraz powiedzieć lub napisać”), którzy się odezwali i pisali komentarze i podawali LINK’i do filmów i informacji co to był za podejrzany typ ten zamordowany “prezydent Gdańska” i TERAZ KRZYCZĘ :
NIEdajcie SIĘ ZAKRZYCZEĆ TYM WRZASKIEM KTÓRY lewusy PODNIOSĄ ! ! ! ! !
NIEpozwólcie im SPRAWIĆ WRAŻENIA, ŻE MY JESTEŚMY CI ŹLI ! ! ! ! !
NIEdajcie im SIĘ WCIĄGNĄĆ W TĘ ich GRĘ, ŻE SIĘ BĘDZIEMY TŁUMACZYĆ Z TEGO KIM JESTEŚMY ! ! ! ! !
Mnie na “facebook” jeden taki próbował załatwić tą ich metodą, zrobiłem post w temacie typka “Adamowicza” i on napisał “jakie to rozpaczliwe jest” co zrobiłem i z kogo niby robię idiotę, odpisałem, że NIErobię idioty z niego, ALE, ŻE on jest idiotą i NIErozpaczam tylko trzymam się mojego zdania. Odpisał Mi coś w stylu “no to skoro tak to” i tu wrzucił screeny z mojego profilu moich polubień i napisał zapytanie czy jeszcze, odpisałem, ŻE DUMNY jestem z tego co lubię (Profile i Grupy Dyskusyjne i Strony: RUCH Narodowy, Robert Bąkiewicz, inne Patriotyczne i ANTYlewicowe, ALE pominął profile i strony pięknych Kobiet i PRZYPOMNIAŁEM mu o tym (Salma Hayek, Monica Bellucci, A.J. Cook i Wiele innych) i NAPISAŁEM, ŻE DUMNY Z TEGO JESTEM ! ! ! ! !
NIEdałem SOBIE WMÓWIĆ WSTYDU, BO i NIBY Z JAKIEGO POWODU ?????
DO PIEKŁA Z nimi lewusami i ich sługusami czyli kapo bez z względu na narodowość albo jakowąś ich religię ! ! ! ! !
WSZYSCY NIEdajcie SIĘ ZASZCZUĆ tym zwyrodnialcom i zboczeńcom ! ! ! ! !
DO PIEKŁA Z nimi ! ! ! ! !
WALCZCIE i NIEcofajcie SIĘ ! ! ! ! !
PODAWAJCIE INFORMACJE i DANE KTÓRE ZNACIE, A JAK INNI COŚ PISZĄ TO PODAWAJCIE TO CZEGO NIEnapisali, BO WSZYSTKIE INFORMACJE NIEsa ZNANE KAŻDEMU, ALE KAŻDY WIE SWOJE i COŚ TAM CO DO NIEGO DOSZŁO WIĘC MUSIMY WSPIERAĆ JEDNI DRUGICH ! ! ! ! !
JEDEN ZA WSZYSTKICH i WSZYSCY ZA JEDNEGO ! ! ! ! !
PEŁEN KONTRATAK TAK DŁUGO, AŻ WYPLENIMY TO lewuskie lewackie lewe zło ! ! ! ! !
DO PIEKŁA Z nimi lewicą ! ! ! ! !
Jedną z metod stosowanych przez “różnej maści” lewusów jest pisanie o tym “jakie to (niby)CHRZEŚCIJAŃSKIE” jest to co JA TU napisałem “pełne (niby)CHRYSTUSOWEGO miłosierdzia i łaski”, WTEDY ZAPYTAJCIE ich o nauki tych co NAS mordują i o ich lewacki fałsz według którego MY to mamy “pełni miłosierdzia i łaski dać się pozarzynać” przez hordy najeźców zaopiekowane przez lewusów i ich politycznych “przedstawicieli” ! ! ! ! !
JA politykierów lewactwa NAZYWAM kapo ! ! ! ! !
Biorąc pod uwagę to wszystko co tutaj napisałem, to jakiś lewus napisze, że jestem “zbyt wyszczekany”, bo zbyt właściwie ich opisałem, ZOBACZYCIE TO JAK oni coś znajdą, a jak NIEbędą mieli się o co przyczepić to się czepią o to, że NIEma się o co przyczepić, taki cyrk dla głupich ludzików którzy jako widzowie dla nich się znajdą, gdyż debili na tym świecie NIEbrakuje, a nawet są w nadmiarze…
LUDZIE WALCZCIE i NIEdajcie ZASTRASZYĆ i NIEdajcie nabrać na ich numery i NIEcofajcie SIĘ, CHYBA, ŻE CHCECIE ODPOCZĄĆ ALBO wroga WCIĄGNĄĆ W PUŁAPKĘ ! ! ! ! !
Ps.: Mogą też napisać, że “spam’ię”, bo dużo napisałem i znajdą się debile które to podtrzymają, BO TO JEST WOJNA NA ŚMIERĆ i ŻYCIE czyli ich “czerwonych” nowa “rewolucja”, ALE MY JESTEŚMY BIALI NIEci którzy “mają dać się wyrżnąć”, LECZ CI KTÓRZY BĘDĄ WALCZYĆ DO ZWYCIĘSTWA nad tą hordą zdrajców i kapo i najeźców ! ! ! ! !
Dla poprawy samopoczucia posłuchajcie sobie
CONTRA MUNDUM – Pieśń Konfederatów Barskich
youtube.com/watch?v=-0e3vOouvqs

Komentarz pod artykułem znajdującym się tu
https://nczas.com/2019/03/27/muzulmanski-duchowny-z-nowej-zelandii-oskarza-mossad-o-zamach-w-christchurch-video/?fbclid=IwAR2AiTiYi7YY87rBN9f6azR2p0vgiLMAEtiM3sg_NuIuMi5jQXe-Z81fJV4

5 komentarzy:

  1. Międlar zostanie rozliczony, kto następny?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiadomo co TY pisałaś po ataku na Adamowicza i odpowiadasz za własne słowa nie za cudze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prawo boskie i naturalne oraz jest prawo ubeckie które mnie nie obowiązuje. Według prawa Boskiego i naturalnego mam prawo wyrażać swoje opinie. Żaden komuch ani żydowski faszysta nie ma prawa zamykać mi ust i mnie za opinie prześladować

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!