sobota, 16 marca 2019

Zamachowiec był żołnierzem służb specjalnych Ameryki?

Czytam dalsze fragmenty Manifestu zamachowca z Christchurch a on pisze, że on pracował dla służb, dla Navy seals i że brał udział w różnych zbrojnych akcjach przeciwko muzułmanom na Bliskim Wschodzie.


“What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch?
I'll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals,
and I've been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and
I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and
I'm the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to
me but just another target. I will wipe you the fuck out with
precision the likes of which has never been seen before on this
Earth, mark my fucking words. You think you can get away with
saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we
speak I am contacting my secret network of spies across the USA
and your IP is being traced right now so you better prepare for the
storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing
you call your life. You're fucking dead, kid. I can be anywhere,
anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that's
just with my bare hands. Not only am I extensively trained in
unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the
United States Marine Corps and I will use it to its full extent to
wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit.
If only you could have known what unholy retribution your little
"clever" comment was about to bring down upon you, maybe you
would have held your fucking tongue. But you couldn't, you didn't,
and now you're paying the price, you goddamn idiot. I will shit
fury all over you and you will drown in it. You're fucking dead"

Indianka

12 komentarzy:

  1. Popłakałem sie ze smiechu przez Ciebie 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowy na umyśle to on nie był - zamordował niewinnych ludzi, i jeszcze wmieszał do tego Polskę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wmieszał" to za duże słowo on tylko tam wspomniał czym się inspirował a inspirował się różnymi postaciami z całej kuli ziemskiej z różnych okresów i różnymi historycznymi i współczesnymi zdarzeniami w tym masakrą w wykonaniu Breivika w Norwegii. Tam jest zaledwie wzmianka o bitwie wiedeńskiej i polskiej postaci historycznej.

      Usuń
  3. W internecie nic nie ginie, twoja niezdrowa fascynacja terrorystami, zamachowcami, mordercami jest już badana przez prokuraturę. Mają sporo materiału- pochwalanie morderstwa Adamowicza, zamach Breivika, a teraz doszły materiały z ataku w Nowej Zelandii.Zgłoszenia wysłane przez m/n Ośrodek Monitorowania i Stop Hejt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po prostu kręcą mnie męscy mężczyźni, a nie cioty.
      Nie przyszło ci to do głowy?

      Usuń
    2. Poza tym żadna fascynacja nie podlega pod kodeks karny.
      Mogę się fascynować czym mi się podoba.

      Usuń
  4. Super, nie mogę się doczekać spotkania z tymi lewicowymi bojówkami Sorosa 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa, myslisz, ze to bedzie sprawa cywilna by sie z kims w sądzie spotykac? Niestety zmartwię cię, licz się z zarekwirowaniem nośników i sprzętu, zabawa z antyterrorystami to nie głupkowate rysunki.Houk.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem groźna. Jestem bezbronną, słabą kobietą. Nie ma podstaw do użycia przeciwko mnie antyterrorystów czy jakiejkolwiek innej przemocy. Nigdy nikogo nie zabiłam ani nawet nie zaatakowałam, wręcz przeciwnie to ja byłam atakowana i nikt mi nie pomógł, żadni antyterroryści, żadne inne służby do których zwracałam się o pomoc, a zwracałam się do wielu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli zostanę zgarnięta przez antyterrorystów wreszcie będzie okazja aby szeroko opowiedzieć o zorganizowanej grupie przestępczej która mnie rok temu napadła w środku nocy i okradła z mojego dobytku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie powitam Panów antyterrorystów może mi poradzą, jak mam się bronić przed zorganizowaną grupą przestępczą, która okradła mnie w środku nocy z mojego dobytku i wymordowała moje zwierzęta.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!