niedziela, 24 marca 2019

Wczesny start

 Indi wstała przed 7:00 tak jak się obudziła. Zajrzała do klaczy, która wczoraj miała kolkę sprawdzić czy wszystko okej.
Dzięki Bogu wszystko w porządeczku.

Wyprowadziła konie do wodopoju -  jednego po drugim, albowiem jednocześnie poi konie i ćwiczy z nimi chodzenie w ręku.

Dzięki czemu trenerowi koni będzie latem łatwiej przystąpić do treningu.

Nałożyła koniom kolejną hałdę siana do wielkiego koryta. Wywiozła obornik na ogród - buduje grubą warstwę pulchnego czarnoziemu do uprawy warzyw.

Przejrzała jak przezimowały róże i sadzonki drzewek owocowych. Posprzątała w ogrodzie nieco.

Koty dostały surowe mięso, ale widać wcześniej najadły się chrupek i ledwo ruszyły mięsko.

Amarii też dostała surowe mięso, które lubi najbardziej. Pożarła chętnie.

Teraz pora na śniadanie dla Indii: jajecznicę ze świeżutkich jajeczek.

7 komentarzy:

  1. Pokaż zdjęcia i filmy. Dawno nic nowego nie było. Pozdrawiam- Ula

    OdpowiedzUsuń
  2. O naiwna ty liczysz jeszcze ,że jakiś szanujący się trener , przyjedzie do tych twoich łachów . Zresztą do lata to one już będą w stajni u pani Eli , a ona sama sobie z nimi poradzi bez trenera , więc tylko jej będzie łatwiej wprowadzić konie do transportu jak po nie przyjedzie

    OdpowiedzUsuń
  3. "Pani Ela" będzie ukarana za kradzież mojego mienia, wymordowanie moich zwierząt oraz za zniesławienie mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będę pokazywała moich zwierząt, ani upraw, bo źli ludzie mi tak nienawistnie złorzeczą, że doprowadzili swoją nienawiścią do śmierci mojego najpiękniejszego konia. Zła energia jest skierowana na wizerunki moich koni przez nienawistników, którzy mnie hejtują na Facebooku i revolcie.
    Zdjęcia oczywiście robię na bieżąco i mam dowody do sądu w razie potrzeby.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!