niedziela, 31 marca 2019

Pora do sprawy się przygotować

3 kwietnia rozprawa sądowa. Najwyższa pora by się do niej przygotować.
Co prawda jestem wyczerpana praca na gospodarstwie zwłaszcza w tych ostatnich dniach kiedy tej pracy było znacznie więcej niż normalnie ale no Trzeba ten czas znaleźć na papiery poświęcić się pracy umysłowej w tym prawniczej. Jak miło że ten tablet pisze za mnie ale ma to swoje negatywne formy stylistyczne że nie Kiedy wychodzą dziwne rzeczy na ekranie ale nic to poprawię później.

Indianka

8 komentarzy:

  1. Która klacz nie żyje???

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzyłam na fb. Mają tam zdjęcie tej klaczy. Nie mogę się doszukać nory i stromego zbocza. Pomóż Indianko. Klacz ma długie nogi , skoro się zaplątała w siatkę , leży pewnie ze 100 m od niej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli sie wstawisz i będziesz bronić swoich racji?

    OdpowiedzUsuń
  4. Klacz próbowała wstać, wierzgała, tarzała się, zsuwała się coraz niżej, aż odczołgała się ze 100 metrów od siatki. Gdzie na Facebook zdjęcia mojej klaczy?

    OdpowiedzUsuń
  5. najpiękniejsza moja klacz nie żyje :(((

    OdpowiedzUsuń
  6. Owszem, wybieram się do sądu, ale mam obawy, bo widziałam wóz fundacji jak podjeżdżał do lasu w którym drzewo ciął mąż sołtyski i słyszałam jak rozmawiali o mnie i o moich koniach. Nie podoba mi się ten spisek. Może być tak, że ja pojadę na rozprawę, a oni mi wyprowadzą konie z gospodarstwa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie bój sie Indianko. Przecież wszyscy będą na rozprawie, to kto ma Ci zwierzęta wyprowadzić? Idź i walcz! Jeśli sie nie wstawisz, to ludzie pomyślą, że jesteś niepoważna. To nie przystoi dzielnej ranczerce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie! Skoro nie masz sobie nic do zarzucenia to idź i walcz.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!