poniedziałek, 11 marca 2019

Nie mogło zginąć więcej niż 1300000 Żydów

Nie mogło zginąć więcej niż 1300000 Żydów. Skoro wszystkich praktykujących swoją religię Żydów było w Polsce przed wojną łącznie 1300000 to nie jest możliwe by zginęło ich w czasie wojny więcej niż ta liczba.

Indianka

Polak mały

"Jestem zdania, że wszyscy którzy byli zamykani i mordowani w Niemieckich Obozach Koncentracyjnych, to byli obywatele Rzeczpospolitej Polski - czyli Polacy. Amen
Jeżeli, któryś z tych Polaków w coś wierzył np. w czarne koty, albo latającego potwora spaghetti, albo chodził do kościoła rzymskokatolickiego , a może do synagogi, TO niestety nadal był Polakiem.
Jeśli ktoś mówi że podczas II W.Św. zginęło 6000 000 ludzi, to właśnie zdecydowana większość z nich , to Polacy co prawda różnych wyznań, ale to mam gdzieś i mam do tego prawo, bo nie jestem rasistą i nie mam ochoty segregować Polaków na bardziej lub mniej polskich. Na ziemiach polskich w latach 30 XX w. żyło około 1 300 000 Polaków, którzy chodzili się modlić do synagogi, więc nie mogło ich zginąć więcej niż ta liczba. AMEN"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!