piątek, 15 marca 2019

Kołodziejczak o strajku rolników

https://youtu.be/BYjfTd6Vsok

16 komentarzy:

  1. Ja na inny temat do Ciebie. Media huczą o zamachu w NZ, a pod każdym artykułem komentarze na jedno kopyto (większość kopiuj-wklej), które sugerują poparcie Ruchu Narodowego dla tego mordu.
    IMO to wygląda na zorganizowaną akcje skompromitowania RN. Osobiście podejrzewam że za tą akcją trollingu stoi PiS, bo RN jest największym dla niego zagrożeniem, ale może i totalniaki bo to fanatycy zdolni do każdej podłości. Nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem członkiem Ruchu Narodowego tylko sympatykiem.
      Właśnie dotarły do mnie wiadomości z Nowej Zelandii i czytam ten manifest terrorysty/partyzanta, słucham filmu i jestem zachwycona. Wreszcie ktoś coś zrobił by ratować naszą białą ludność i naszą łacińską cywilizację.

      Usuń
  2. Mnie osobiście irytuje nadmierne stosowanie skrótów, ta arogancja osób które je stosują nadmiernie, które nie wiedzieć czemu, chyba z braku wyobraźni zakładają że każdy zawsze i wszędzie musi znać pełne rozwinięcie dowolnie zastosowanych literek.

    OdpowiedzUsuń
  3. A co do opinii zaś na różne tematy ja zawsze wyrażam swoją własną opinię nie kopiuję niczyjej innej w moich komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość ludzi rozumie takie skróty jak np. RN, USA, NZ, ONZ, PiS itp. Nie ma się co denerwować, lepiej się trochę douczyć...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieprawda. Większość ludzi nie rozumie większości skrótów i nie musi rozumieć.

    To obowiązek osoby, która do kogoś pisze jest tak napisać, by odbiorca bez trudu rozumiał o co nadawcy chodzi.

    Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wpisywać całą nazwę własną. Nic nie usprawiedliwia lenistwa i zbędnej arogancji w wypowiedziach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mogę napisać sobie np. że MK chodzi po łące i zgadnij pan, o co mi chodziło, albo doucz się w szkole parapsychologii czytania w myślach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli NZ to Nowa Zelandia to co mnie obchodzi wyspa na końcu świata?
    Mnie interesuje nasz polski pierdolnik i kiedy wreszcie czerwona kasta zostanie odsunięta od władzy.😐

    OdpowiedzUsuń
  8. Chociaż... zaraz zaraz... Sama radziłam Żydom by sobie znaleźli wyspę na oceanie i ją zasiedlili, a nam Polakom i Palestyńczykom dali spokój. Może posłuchali i urządzają tam prowokację by sobie tę wyspę podporządkować?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też nie obchodzi wyspa na drugim końcu świata, natomiast irytuje mnie przy każdej okazji zorganizowane opluwanie RN (Ruchu Narodowego). Trolle zawsze w ten sam sposób działają podając się za osoby związane z RN i kompromitując się w wypowiedziach. Widać że to akcja zorganizowana, bo te komentarze są pisane wg tego samego klucza.
    Sporo też jest kont fejkowych na fb (Facebooku) rzekomych członków RN, łatwo je zweryfikować, bo nie mają zdjęcia profilowego albo historii wpisów. Po tych zamachach pojawiło się mnóstwo podobnych wpisów wychwalających morderców przez osoby niby związane z RN, a tak naprawdę nie mające z nim nic wspólnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba to co zrobił ten człowiek.
      Widać w moich żyłach płynie zbuntowana krew Niezłomnych Żołnierzy i przemawiają do mojej wyobraźni takie manifesty i takie akcje.

      Usuń
  10. Ja jestem w sposób zorganizowany od 7 lat atakowana i trollowana przez grupkę chorych z nienawiści lewicowych trolli i stalkerów i jakoś sobie muszę z tym radzić, bo gówniana czerwona kasta jest zajęta wsadzaniem do pudła niewinnych ludzi za spalenie kukły lub ubój ryby na stół świąteczny, zamiast zająć się stalkerami, którzy zatruwają mi uporczywie życie, czy zorganizowaną grupą przestępczą, która ukradła mi ciężką pracą wyhodowane stado owiec i kóz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ruch Narodowy ma działaczy, ma sympatyków i powinien się w zamkniętej grupie naradzic jak radzić sobie z trollingiem swojej organizacji i podjąć odpowiednie kroki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Braun mówi, a powiedział to ktoś inny dużo wcześniej, że gdy boisz się mówić prawdę to już jesteś niewolnikiem.
    Ja nie jestem niewolnikiem i nigdy nie będę.
    Jestem asertywna i nie boję się mówić prawdy ani tego co myślę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Żołnierze Wyklęci nigdy nie stanowili ustroju totalitarnego, nigdy takiego nie wprowadzili w Polsce, nigdy nie zniewolili całego narodu, wręcz przeciwnie bronili narodu przed najeźdźcą i okupantem, natomiast komuniści tak i owszem stworzyli koszmarny terror w Polsce. Mordowali masowo Polaków, polskich Patriotów.
    Dlatego wszystkie partie lewicowe, komunistyczne i wywodzące się z takowych powinny być w Polsce zdelegalizowane. 👈👊

    OdpowiedzUsuń
  14. Komuna to żywotny wróg Polski i polskiego Narodu i musi zostać zniszczona, wypalona do gołej ziemi. To koszmarny ustrój totalitarny, który zniszczył fizycznie i psychicznie oraz mentalnie i moralnie mój polski Naród. Komuna to zło.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!