czwartek, 7 marca 2019

Chichot Szatana

Ja postrzegam tę całą homopropagandę jako chichot Szatana. Propaganda LGBT to jest cyniczne ogłupianie zdrowego społeczeństwa na masową skalę. Programowa demoralizacja.

Z tym trzeba walczyć, bo spustoszenie moralne i kulturowe doprowadzi do trwałej deprawacji Narodu i opłakanych jej skutków. Już ludzie wolą trzymać kotka lub pieska zamiast zakładać rodziny i rodzić dzieci.

Ten trend ma zapewne w zamiarze ograniczenie populacji ludzkości na Ziemi oraz dostarczenie młodych ciał dla wyuzdanych polityków.

14 komentarzy:

  1. A ty masz rodzinę i dzieci?
    Jaka z ciebie patriotka skoro nie zasilasz społeczeństwa nowymi jednostkami?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam właściwej osoby. Nie spotkałam bratniej duszy. To nie moja wina. Gdybym taką osobę spotkała to bym założyła rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dużo fajnych zwierząt, bo uwielbiam zwierzęta. Mam dużą potrzebę kochania. Gdybym była z ukochanym mężczyzną, kochałabym go całym sercem i chciała z nim mieć dzieci, założyć rodzinę.
    Nie poznałam w moim życiu takiego mężczyzny, więc jestem sama. Żyję wśród zwierząt, które kocham, wśród których się dobrze czuję, a one czują się dobrze w moim towarzystwie, bo jestem dobrą, empatyczną osobą. Rozumiem zwierzęta. Potrafię się wczuć w ich psychikę. Jest między nami nić porozumienia. One obserwują mnie i nabierają do mnie zaufania. A ja wiem, co im chodzi po głowie.

    OdpowiedzUsuń
  4. To dlaczego wypowiadasz się o ludziach, że "wolą" trzymać pieski czy kotki zamiast rodzić dzieci?
    Może nie "wolą" tylko nie mogą mieć dzieci albo nie spotkały dotąd odpowiedniego partnera?
    Mentalność Kalego masz i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość kobiet leci na wygląd mężczyzny i zasobność portfela. Te kobiety nie potrzebują niczego więcej.
    Łatwo zawiązują znajomości i łatwo są w stanie wejść w jakiś związek. W tym momencie zastępowanie związku kotem lub psem jest błędem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja by być z kimś potrzebuję czegoś więcej. Wzajemnego zrozumienia. Nadawania na tych samych falach.
    Podobnych poglądów i idei.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieprzysz jak potłuczona.
    Skad wiesz co myślą inne kobiety i dlaczego dokonuja takich a nie innych wyborów?
    To samo można powiedzieć o tobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, co myślą inne kobiety, bo rozmawiam z nimi i znam ich priorytety. Większość ludzi zarówno kobiet jak i mężczyzn jest bardzo przyziemna i ograniczona. Ja nie jestem.

      Usuń
  8. Nie spotkałam nikogo, z kim bym się dobrze czuła. W tej sytuacji wolę być sama. Czuję się lepiej sama, niż w towarzystwie osób dysharmonijnych, męczących, deprymujących, ograniczających. Zdecydowanie wolę samotność niż obecność osób wampirycznych i toksycznych.

    OdpowiedzUsuń
  9. A co jest złego w ograniczaniu populacji ludzi na Ziemi? Ja bym nawet powiedziała, że to Ziemi wyjdzie na dobre:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Chodzi o parszywe metody do tego celu użyte czyli degeneracyjną propagandę lgbt.

    Ponadto rządy chcą mieć ludne narody by dobrze na nich zarabiać i by rozwijać państwa.

    Ogólnie mieszanie w tyglu ludzkim powinno być zabronione. Niech ludzie sami decydują o tym, jak chcą żyć, jakie rodziny mieć i ile dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rząd nie powinien sprowadzać obcokrajowców do Polski tylko po to żeby nakręcać gospodarkę. Powinien zadbać o tych Polaków którzy tutaj są, mieszkają na miejscu.

    Szkoda by było by naród polski z powodu zaprzestania zakładania rodzin i rodzenia dzieci wymarł, dlatego dobrze by było by wspierać polskie rodziny i zwalczać ideologie, które psują polskie rodziny i polską prokreację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siłą niczego się nie zwalczy, szczególnie teraz w dobie Internetu. Przed chwilą pisałaś że ludzie sami powinni decydować, a teraz coś z goła odwrotnego. Generalnie "niech decydują, jeśli ta decyzja jest po naszej myśli". A już te wywody o zakładaniu rodzin i rodzeniu dzieci są w ogóle rodem z ciemnogrodu. Ludzi i tak jest za dużo na świecie, po co wpychać wszystkich na siłę w ten schemat? Są oczywiście różne punkty widzenia - z perspektywy wioski/miasta, państwa/narodu czy też globalny. Każdy wybiera sobie według swoich horyzontów myślowych:)

      Usuń
  12. Najwyższym dobrem Polski powinien być naród polski, a nie państwo i jego gospodarka, jego budżet i wpływy.

    Państwo należy do narodu, a nie odwrotnie. Nie może naród należeć do państwa. Naród musi być w Polsce podmiotem, a nie przedmiotem wyzysku.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!