czwartek, 6 września 2018

Wniosek o dopuszczenie mnie do oględzin moich zwierząt w umieralni wójta Locmana


Wójt Krzysztof Locman
Urząd Gminy Kowale Oleckie
Kościuszki 44, 19-420, Kowale Oleckie, olecki, warmińsko-mazurskie
TEL.: 87 523 82 79
TEL.: 87 523 82 74
TEL.: 87 523 82 09
FAX: 87 523 82 09
gmina@kowale.fr.pl
www.kowale.fr.pl


Wniosek o dopuszczenie mnie do oględzin moich zwierząt w umieralni wójta Locmana

Wnoszę o wydanie zgody na piśmie na oględziny przeze mnie i osobę towarzyszącą moich owiec i kóz pozostających decyzją wójta w umieralni, gdzie owce i kozy masowo padają po podaniu im trucizny i zagłodzeniu.

Ile kóz przeżyło "opiekę" wójta Locmana? Ile samic jest przy życiu? Czy są zakocone?
Którym kozłem? Ile koźląt się urodziło? Ile przeżyło? Ile kóz ma mleko?
Które kozły przeżyły?

Ile owiec przeżyło? Ile jagniąt się urodziło? Ile jagniąt padło?
Ile owiec jest zakoconych i którym barankiem? Z mojego stada, czy z innego?

Naturalistyczna hodowczyni koni: Izabella Redlarska, Rancho de Rebelle, Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, tel. 511945226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!