czwartek, 13 września 2018

WIW Olsztyn przyznał, że organy niewłaściwie zajmują się moimi zwierzętami

WIW Olsztyn przyznał, że organy czyli wójt Locman i Molosy Adopcje niewłaściwie zajmują się moimi ukradzionymi mi zwierzętami.

PIW Olecko zlożył zawiadomienie o znęcaniu się nad moimi zwierzętami w dziupli wójta w związku z odnotowaniem 18 trupów.

Prawdopodobnie moje zwierzęta zostały wywiezione do kolejnej dziupli wójta.

Złodzieje nie chcą wypuścić łupu ze swoich pazernych, lepkich od chciwości i podłości łap.

Zapowiada się ciekawy proces. Umaczani są wszyscy. Złodzieje i oszuści, jeden na drugiego zwalają odpowiedzialność za wymordowanie moich zwierząt.

Tylko zwierząt żal... 😢😢😢 Takie piękne stado mi zmarnowali, cholerni sadyści 😧😧😧 Ile moje zwierzęta wycierpiały u tych skurwysynów 😭😭
Cholerne, pierdolone bydlaki! 😭😭😭 Jebane komuchy!!! 😬😬😬


10 komentarzy:

  1. Jest nadzieja, że prawda wyjdzie w końcu na jaw. cierpliwości. i tylko zwierząt żal.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie zawiadomienie? Skąd masz takie informacje?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pismo z WIW Olsztyn przyszło, w którym jest info o złożeniu zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa przez organy odpowiedzialne za moje wywiezione zwierzęta, polegającego na znęcaniu się nad moimi zwierzętami ze szczególnym okrucieństwem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że wójt pójdzie siedzieć za krzywdę wyrządzoną mnie i moim zwierzętom.👊😠

    OdpowiedzUsuń
  5. Wklej skan tego pisma, please ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Właściwie, po co ułatwiać wrogom i ich prawnikom mataczenie?
    Niech trwają w błogiej niepewności i nieświadomości.
    Niech pierdzą ze strachu w gacie.
    Łatwiej wymiar sprawiedliwości ich dopadnie, gdy nie będą się spodziewać karzącej ręki sprawiedliwości.
    Ku chwale Rancho!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czwarty raz pytam grzecznie i nie odpisujesz. Oddali ci te suki?
    Podobno jak pisałaś niedawno, miały do ciebie wrócić.
    A co z twoim pismem o zrzeczeniu się tych suczek? Wklejałaś tutaj to zrzeczenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrzeczenie nie ma mocy prawnej, bo nie jest podpisane niebieskim długopisem 😀
    Bartczak naciskała, abym podpisała niebieskim długopisem, gdy byłam w UG, ale nie podpisałam. Zrzeczenie jest nieważne, tak jakby go nie było.

    W decyzji wójta jest o zwrocie suczek. Ponieważ owiec i kóz mi nie oddał, odwołałam się od jego pisma. Z rozpędu od całości pisma, więc muszę skorygować to odwołanie, że od punktu dotyczącego suczek się nie odwołuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bartczak naciskała, abym podpisała zrzeczenie się suczek, aby wrobić mnie w "znęcanie się" pod fałszywym zarzutem rzekomego "porzucenia". Suczki zostały ukradzione 3 maja 2018 w nocy, na zlecenie wójta Locmana. Wyciągnięte z domu i podwórka.
    Tylko po to chciała, abym podpisała, bo na siłę wyszukuje haki na mnie, wyssane z palca preteksty mające usprawiedliwić ich chamską majową grabież.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!