piątek, 7 września 2018

Podwórko Kozłowskiej

 


Jak widać, stajnia Kozłowskiej z fundacji Molosy Adopcje to zwykła szopa, a podwórko to kawał błota.

Taka osoba została do mnie sprowadzona przez wójta Locmana i PIW Olecko, by mnie i moje obejście oceniała.

Na jednym filmiku obrazującym najście na moje gospodarstwo, słychać szemrającego z dezaprobatą inspektora weterynarii z PIW Olecko, Kornela Laskowskiego, który prowadzi tą bandę i judzi ją przeciwko mnie, krytykując moje podwórko.

Podwórko w dniu najścia było suche, wolne od błota, czyste. Wolne od żelastwa i jakichkolwiek klamotów.

Mimo to inspektorzysko utyskuje, że jak jest wilgoć, to na moim podwórku jest błoto (jak na wszystkich rolniczych podwórkach w Polsce, gdyż mało kto ma utwardzone, wybrukowane lub wyłożone płytami).

W jego interpretacji, rzecz powszechna urasta do rangi gigantycznego zaniedbania, oczywiście "celowego" z mojej strony.

W ten sposób te dwa typki z PIW Olecko podchodzą do wszystkiego na moim gospodarstwie.

Szokujące było zachowanie Kozłowskiej kilka minut później (nie pokazane na tym filmiku), gdzie groteskowo tuptając w miejscu na moim suchym podwórku krzyczała, że podwórko tonie w błocie.

Tutaj nadmienić należy, iż w roku 2016 i 2017 moje podwórko było rozkopane przez koparkę i zarazem spychacz. Zniszczył on darń podwórka absorbującą opady deszczu oraz roztopy oraz wygenerował potężne błoto.

Za działanie osób trzecich obwinia mnie PIW Olecko, co określa jego skrajnie negatywne, stronnicze nastawienie do mnie. Takie osoby nie powinny zabierać głosu na mój temat i mojego gospodarstwa.

Warto tu przypomnieć, iż koparka, która zniszczyła nawierzchnię mojego podwórka w 2016 i 2017 roku, była wynajęta przez firmę kładącą kabel energetyczny.

Inspektorzy Dariusz Salamon i Kornel Laskowski podpierając się powagą organu państwowego, jakim jest PIW Olecko, dokonują fałszywych ocen mnie i mojego gospodarstwa oraz hodowli działając tym samym z rozmysłem na moją szkodę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!