niedziela, 30 września 2018

Nienawidzę Żydów

5 miesięcy temu zostałam okradziona przez dwóch Żydów: wójta Locmana i inspektora weterynarii Salamona oraz bandycką fundację Molosy Adopcje.

Ukradli mi stado zwierząt i doprowadzili do śmierci połowę stada. 😟

Ani komusza policja, ani komusza prokuratura, nie pomogły mi odzyskać pozostałych przy życiu zwierząt. Chronią złodziei i ich interesy.

Złodzieje i ich poplecznicy blokują mi dostęp do moich zwierząt.
Blokują mi dostęp do dokumentacji. Mataczą non stop od 5 miesięcy.

5 komentarzy:

  1. Ja się Tobie nie dziwię biorąc pod uwagę jaką Ci krzywdę wyrządzono.

    OdpowiedzUsuń
  2. Straszne szambo macie w tych Kowalach!
    To nie do pomyślenia, aby wójt w tak bezczelny sposób okradał rolników, którzy łożą na jego pensję. Wstyd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałbym Ci powiedzieć, że Kaczyńscy, Wassermanowie i nawet Krystyna Pawłowicz również mają żydowskie pochodzenie. Zastanów się więc następnym razem zanim coś napiszesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw udowodnij, że te osoby są Żydami.
      Poza tym, jesli jakimś cudem są, to ich stopień spolszczenia i oddania Polsce i Polakom wszystko zmienia.

      Usuń
    2. Wymienione przez Ciebie osoby, politycy PiSu, bardzo dużo dobrego robią dla społeczeństwa polskiego.

      Tylko pytanie, czy nie mogli by więcej, mam tu na myśli Kaczyńskiego i Jedwabne. Pozwala on, by oszczerstwo krążyło i naruszało honor i dobre imię Polaków.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!