niedziela, 2 września 2018

Chcecie większego terroru animalsów?



Nie hoduję ani lisów, ani norek, ale zostałam okradziona wiosną przez wyrachowaną, cwaną fundację z mojego zdrowego stada owiec i kóz.

Ukradli dorobek mojego życia, owoce mojej ciężkiej pracy. Okradła mnie Elżbieta Kozłowska z fundacji Molosy Adopcje.

Wywieźli, otruli moje zwierzęta, przegłodzili i doprowadzili do zgonu 18 owiec i kóz.

Młode rodzące się w tym bezwzględnym obozie zagłady umierają po jednym dniu z głodu.

Kozłowska jest na tyle chamska i bezczelna, że szykuje się teraz do kradzieży moich 7 koni, aby zasilić swoją prywatną szkółkę jeździecką w moje piękne, zdrowe, rasowe konie.

Tak działa te wasze gówniane prawo i pseudo fundacje pro zwierzęce. A wy chcecie żeby było jeszcze gorzej. Chcecie większego terroru.

Obudzicie  się, dopiero jak do was do domu o pierwszej w nocy wparuje gestapo animalsów i ściągnie wam kota z kanapy, a was zakują w kajdanki, bo wasza sąsiadka albo troll z internetu fałszywie was oskarży o znęcanie.

Na szczęście Pan Ziobro zadbał o prawo do obrony swego domu i majątku. Mam prawo zabić każdego łajdaka, który wtargnie na moją posesję by mi krzywdę zrobić. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!