niedziela, 11 lutego 2018

Znacie mentalność żydowskich komunistów?

Zaraz po wojnie ogłosili fałszywą amnestię dla polskich żołnierzy Armii Krajowej.

Większość AKowców naiwnie się ujawniła.
Na swoje nieszczęście zaufali.
Zostali natychmiast aresztowani, uwięzieni.

Byli katowani dniami i nocami, pastwiono się nad nimi tygodniami i miesiącami, jak przeżyli to też latami. Większość ludzi zamordowano.
Zwłoki bez pogrzebu rzucono byle gdzie.

Nie sądzę, by tak się nade mną pastwiono w Węgorzewie, gdyż nowe pokolenie komuszych lekarzy jest wydelikacone.
Chociaż kto wie co tam się dzieje za zamkniętymi drzwiami?

Tak czy inaczej nie czuję się komfortowo na myśl, że zostanę oddana w ręce ludzi o tak niskim morale. To następcy łajdaków z czasów stalinizmu. Nie wierzę w ich dobrą wolę i szlachetność.

Obawiam się, że po testach zamkną mnie na rzekomą obserwację i będą zatruwali psychotropami i narkotykami otumaniającymi. Rozpuszczą mi mózg i zamienią w roślinę.

Tam będę bezbronna i bez szansy na pomoc. Tam nie będzie Internetu ani komórki aby wezwać pomoc.

Będę samiuteńka i bezradna. Skurwysyny z RRdeSyf przekonają wszystkich, że jestem świrem. Nikt się o mnie nie upomni. Umrę z rozpaczy. Serce mi pęknie.

Jak to możliwe, by w 21 wieku państwo polskie tolerowało takie zbrodnie przeciwko człowiekowi?

Zamiast chronić swoich obywateli przed tymi komunistycznymi żydowskimi szajkami, chronią ambasadę Izraela przed widokiem słusznych narodowych transparentów.

Duda zablokował reformę wymiaru niesprawiedliwości na pół roku i wozi swoją dupę za pieniądze Polaków po całym świecie, a ja skierowana przez komuszego sędziego do psychiatrycznego więzienia, będę umierała po cichu 😭

Masz Duda mnie i moją krzywdę na sumieniu 😢 Nienawidzę cię za to co mi zrobiłeś 😢
Obyś był w mojej sytuacji, zły, egoistyczny karierowiczu!!!



1 komentarz:

  1. Myśle, ze Duda sie bardzo przejął tym, ze go nienawidzisz....

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!