niedziela, 11 lutego 2018

Wiadomości z Olecka Święto Policji w Olecku





27 lipca 2017 wójt Locman dostał medal od policji oleckiej za szczególne zasługi, zaś miesiąc później, tj. 28 sierpnia 2017 roku, podległa mu instytucja, de facto podległa mu pracownica GOPS Kowale Oleckie, przyjechała radiowozem policyjnym by zamknąć mnie do psychiatryka.

"Ponadto Krzysztof Locman odznaczony został brązowym medalem za wybitne zasługi w dziedzinie realizacji ustawowych zadań Policji."

Wójt Kowal Oleckich Krzysztof Locman odznaczony przez policję brązowym medalem za szczególne zasługi dla policji oleckiej.
Jakie? Wsadzanie do psychiatryka niewygodnych osób?
Wiem, że pisze różne donosy na mnie na policję olecką i do innych instytucji.
 Mam dowody.

Policjant Marcin Maciejewski awansowany (były dzielnicowy z Kowal Oleckich, syn bibliotekarki ze Świetlicy Wiejskiej w Sokółkach, mąż pracownicy GOPS Kowale Oleckie - tej samej instytucji, która założyła mi sprawę w sądzie oleckim o ubezwłasnowolnienie czyli umieszczenie wbrew mojej woli w zakładzie psychiatrycznym).











http://mobile.olecko.eu/aktualnosc-1-1694-swieto_policji_w_olecku_4.html



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!