niedziela, 14 stycznia 2018

Co to jest Niebieska Karta i jak wygląda procedura jej założenia

http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/821924,co-to-jest-niebieska-karta-i-jak-wyglada-procedura-jej-zalozenia.html

Jestem ciekawa, co jest w tej karcie.
Gdy agresywny, pijany Kamyk mnie nachodził w moim domu, policja zamiast go usunąć, jak prosiłam, założyła mi Niebieską Kartę. Ciekawe po co?

Były sytuacje, że włamywał mi się do domu i kładł spać, wzywałam policję, by go usunęła, a oni mi pijaka zostawiali w domu. Zamiast go zabrać - założyli mi kartę. Co za debilizm!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!