piątek, 18 listopada 2016

Do Prokuratury w Olecku


Prokuratura Rejonowa w Olecku

19-400 Olecko
Sembrzyckiego 18
tel:87 621-79-20,621-79-22
fax:87 621-79-21
www:www.olsztyn.po.gov.pl
e-mail:pr.olecko@olsztyn.po.gov.pl


Wniosek o wydanie zakazu zbliżania się do mnie

W związku z kolejnym agresywnym atakiem na mnie Kamila K. w dniu dzisiejszym, tj. 18 listopada 2016, proszę o wydanie zakazu zbliżania się do mnie Kamila K.

Uzasadnienie

W piątek po południu 18 listopada 2016, Kamil K. wulgarnie mi ubliżał, samowolnie bez mojej zgody zabrał mój agregat prądotwórczy z mego domu, odpalił by naładować swoją komórkę, gdy mu zwróciłam uwagę, że paliwo za drogie by agregatem ładować jedną komórkę, znowu wyzwał mnie wulgarnie i z wściekłością roztrzaskał moją listwę prądową, gdy kazałam mu opuścić mój dom i gospodarstwo zaatakował mnie odpaloną piłą spalinową, groził, że mnie potnie tą piłą, że wytnie piłą dziurę w drzwiach do mego domu i wejdzie, gdy uciekłam nad rzekę, poszedł za mną i pobił mnie, wulgarnie przy tym wyzywając.

Groził też, że napuści zbirów na mego byłego chłopaka (który odezwał się do mnie po 10 latach), by go zmasakrowali.

Wezwałam policję. Przyjechał patrol z Olecka. Przy patrolu Kamil K. nadal mi ubliżał (patrol nie reagował), wyszarpnął mi z rąk moją piłę spalinową, walił nią i rzucał o ziemię w obecności policjantów.

Dałam mu w obecności policjantów jego ubrania i komórkę i poprosiłam, by go zabrali z mojego gospodarstwa i zapewnili mi bezpieczeństwo, albowiem odgrażał się, że wróci i powybija mi wszystkie okna i włamie się do domu i zrobi mi krzywdę.

Prosiłam policję też, by mnie ostrzegła, gdy go wypuści z aresztu, albowiem muszę się jakoś zabezpieczyć przed jego kolejnym atakiem.

Policjanci zabrali Kamila K. na Komendę. Boję się o swoje bezpieczeństwo, albowiem, gdy go wypuszczą, wróci do mnie i znowu zaatakuje mój dom i mnie. Tak bywało wcześniej. Nie chcę go w moim domu ani pod domem. Nie chcę go na moim gospodarstwie.

Dodam, że Kamil K. nie jest u mnie zameldowany (pochodzi z Kętrzyna) i wcześniej wielokrotnie domagałam się, by opuścił mój dom, co ignorował i ignoruje nadal odgrażając się i wygrażając mi oraz terroryzując mnie w moim własnym domu.

Proszę przyjąć ten wniosek i zeznanie jako ważne i autoryzowane przeze mnie.

Z wyrazami szacunku,
Izabella Redlarska
Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie
Orange: 511 945 226

Do wiadomości: Komenda Policji Olecko

3 komentarze:

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!