piątek, 9 września 2016

Zbędna interwencja na podstawie anonimowego donosu stalkera

Są zdrowe, zadbane konie Indianki.
Jest dobrej jakości siano w ilości 32 bel.
Są też przyjaciele na Rancho.

Jako, że dziś rano ok.11.oo niespodziewanie para policjantów odwiedziła Indiankę pod wpływem anonimowego donosu wysłanego przez przestępców z RRdeSyf - stalkerów nękających Indiankę od 4 lat - publikuję foto siana, by nie było znów zbędnej interwencji, pod pretekstem rzekomego "głodzenia zwierząt", bo i taki donos też zapowiedziano na RRdeSyf, jak i ten równie bzdurny, dotyczący rzekomego "rozpijania nieletnich", który skłonił stróży prawa do dzisiejszych odwiedzin.

Policyjna para, "nieletnich", ani "pijanych nieletnich" nie zastała na Rancho.
Według pomówienia, rzekomo "rozpijanych przez Indiankę nieletnich" nie było tutaj nigdy. Taka sytuacja po prostu nigdy się nie zdarzyła i nie zdarzy.
To całkowity nonsens!

Jak policja olecka może być tak naiwna, by w taką bzdurę uwierzyć??
Przecież to jest śmieszne :))) Abstynentka i rozpijanie??! Do tego nieletnich??!

Może by tak zerknęli za siatkę, po drugiej stronie drogi, nad stawami sołtyski sporo osób pije od lat pod pretekstem łowienia ryb.
Puszki i butelki po piwie oraz wódce wrzucają na ekologiczne gospodarstwo Indianki. Warto by sprawdzić dokumenty wędkarzy, czy aby wszyscy pełnoletni są. Warto też sprawdzić, ile promili mają, gdy za kierownicę auta wsiadają, by pojechać do sklepu lub domu.

Z tego co widzę, to wędkarze siedzący nad stawami sołtyski, ostro tankują od lat. Nie raz i nie dwa sprzątałam po nich śmieci bezczelnie wrzucane na moje pole. Są to przeważnie butelki i puszki po alkoholu. Chlają, a potem wsiadają w samochody, by napruci jak messerszmity pojechać do domu.

Nikt tego nie kontroluje. Nie widziałam, aby choć raz policja mierzyła promile nawalonym delikwentom ładującym się za kierownicę auta.
Co to kurwa ma być? Święte krowy, bo klienci sołtyski?! Ona na nich zarabia, a ja po jej klientach sprzątam syf, który zostawiają po sobie na publicznej drodze i na moim polu??!!

"Indianka rozpija nieletnich." Co za brednie! Koń by się uśmiał! :D Nie szkoda im czasu i paliwa na takie bzdury? Tam gdzieś kogoś gwałcą, gdzieś mordują... A oni zamiast zająć się przestępcami, nachodzą zapracowaną rolniczkę?! Wstyd! Wstyd i hańba :(

Jedno z setek pomówień syfiarzy nie potwierdziło się. Syfiarze złamali prawo po raz kolejny nękając mnie, nadto popełnili wykroczenie: "bezzasadne wezwanie policji". Czy policja oleckowska wreszcie się za tych przestępców weźmie?!

Policja nie ma podstaw by znów mnie nachodzić pod wpływem zapowiedzianego, kolejnego absurdalnego donosu z RRdeSyf.
Tym donosem będzie pomówienie, że rzekomo "nie mam paszy na zimę i w związku z tym głodzę zwierzęta".

Siano było widziane przez dwójkę policjantów dziś rano, jak i przez dzielnicowego po południu.

Jest jeszcze kilkoro innych świadków, którzy dziś widzieli siano na moim podwórku :)

Uaktywnił się też Wąs, który motorem jeździł wzdłuż mojej miedzy, z dziećmi, oczywiście bez kasków. Na pewno widział moje dorodne bele siana. Ciekawe, jaki ten kapuś tym razem szykuje donos?

Wąs za doprowadzenie do zagryzienia moich kóz przez jego kundle nie został ukarany.
Wąs, za wypas krów na moim polu nie został ukarany.
Wąs za rozrzucanie zwłok cieląt po polu nie został ukarany.
Wąs za poranienie mojej klaczy nie został ukarany :(((

Sołtyska za szczucie mnie psami nie została ukarana.
Inny rolnik za szczucie psami moich kóz nie został ukarany.
Złodzieje za kradzież 200 sztuk moich drzewek owocowych nie zostali ukarani.
Złodziej za kradzież mojego plecaka i latarki nie został ukarany.
Złodziej za kradzież mojego niebieskiego roweru, nie został ukarany :(((
Bandyci za ciężkie pobicie z trwałym uszczerbkiem na zdrowiu Kamyka - nie zostali ukarani :(((
Bandyta, za napaść z rabunkiem na Kamyka w Olecku - nie został ukarany :(((
Hycel za przetrzymywanie mojego psa w nieludzkich warunkach nie został ukarany :(((
Lista krzywd jest długa. Mam za co gardzić tymi pseudo stróżami prawa, dbającymi tylko i wyłącznie o swoje interesy i swoich krewnych.
Taki tu w Olecku mamy wymiar niesprawiedliwości :(((

Ale wystarczy durny, irracjonalny donos i już są, zwarci i gotowi by dojebać biednej rolniczce mandat za wydumane wykroczenie, którego nie było!

Weterynario Powiatowa w Olecku,
Panie lekarzu powiatowy weterynarii, Dariuszu Salamon (Żyd?)
proszę mnie nie nachodzić.

Pasza na zimę jest, jak widać na foto. Świadkowie, że siano jest, też są (proszę zadzwonić na Komendę Powiatową w Olecku, albo do dzielnicowego Kowal Oleckich, pana Warsiewicza).

Mam też kilku wiarygodnych, cywilnych świadków, jakby policjanci "nie pamiętali", że widzieli siano itp.

Także są wszystkie moje zdrowe cztery konie.
Piękne i zdrowe oraz oczywiście absolutnie szczęśliwe.
Proszę się łaskawie zająć innymi gospodarzami, a mnie przestać niepokoić.

Pozdrawiam,
Indianka

7 komentarzy:

  1. Przykre, że w katolickim kraju jest tylu donosicieli, niestety tego plugastwa nie wytępisz, ryba psuje się od głowy. Pozdrawiam Marek A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy to czytam to przypominają mi się opowieści i historia z czasów stalinizmu. Ten sam mechanizm działania.
    Iza. Nie tłumacz się. Nie reaguj. Rób swoje. Twoje życie jest trudne, ale tak jak Ty żyje wielu. Z tego co zbierze. Wśród zwierząt. W czystym, pięknym środowisku. Co z tego, że ktoś ma wypasioną chałupę, merdia? Co z tego gdy jest zwyczajną świnią. To ludzie, którym honor jest obcy. Nawet jeśli zawinniłaś, to człowiek na poziomie po prostu odwróci się od Ciebie. Zamknie drzwi tej znajomości.
    Typek z syfu chwali się obiadem? Drewnianymi grabiami? Boszsz... Faktycznie Rockefeler :D
    Czemu nie poblokujesz nieprzyjaznych. Czemu nie zrobisz zamkniętego bloga tylko dla życzliwych? Czemu pozwalasz tak jeździć po sobie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LU, niczym nie zawiniłam wobec tego padalca pseudo Rad Mazurski.
      Bydlak po prostu jebnięty jest. Wyjątkowo mściwy. Mieszka gdzieś tam pod Olsztynem w swojej lepianie i nie może zdzierżyć mojego istnienia. Bez wątpienia moje Rancho jest piękniejsze od jego działki. Bez wątpienia zawiodły go jego ukryte intencje wobec mnie kilka lat temu. Bez wątpienia moje Rancho jest szeroko znane, a jego nie i do tego musi się ukrywać ze swoim adresem, aby nie wylądować w pierdlu za nękanie mnie.
      To obrzydliwy facet. Obrzydliwy charakter!

      No właśnie robię swoje. Chwilowo mi dwoje wakacjuszy pomaga i są budujące postępy prac różnorakich.

      Ja miałam bloga tajnego, ale został zhackowany i zniszczony.

      Nie pozwalam po sobie jeździć. Założyłam w tym celu ObronaIndianki.blogspot.com, gdzie mniej lub bardziej regularnie odpieram ataki syfiarzy i ich klakierów.

      Mój blog ma charakter edukacyjny. Pokazuje nie tylko moje, alternatywne, bliskie naturze życie, ale uczy też zacieranej przez komuchów historii Polski i wskazuje właściwe kierunki wyjścia z dna, na które nasze państwo i Naród zepchnięto. Musimy wzbogacić się o wiedzę historyczną, odzyskać tożsamość narodową, zorganizować się sprawnie przeciwko naszym wrogom, by wyjść zwycięsko z opresji i odbudować dawną świetność naszego kraju i dobrobyt całego Narodu. Zatem nie mogę utajnić mojego bloga. Jeśli choć jedną przypadkowo przeglądającą mojego bloga osobę oświecę, to będzie sukces.
      Wierzę, że tych osób jest więcej. Ja stoję po jasnej stronie mocy, a mądrzy ludzie potrafią to docenić.

      Usuń
  3. Ale to nie katolicy donoszą, tylko lewacy.
    To lewacka hołota na mnie pluje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Q,widzę ,że jest Kamyk.Poprawił się?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy przyjezdnych dziewczynach stara się bardziej.
    Obiecał, że mi pomoże zrobić opał na zimę i słupki na ogrodzenie. Pomalutku działamy.

    Czy literka "Q" oznacza ulubione słowo wszystkich Polaków? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ,to nie to co myślisz.Wyszła mi literówka i nie chciało mi sie poprawiać.Bystra jesteś ,Idnianko.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!