sobota, 24 września 2016

Sędziowie to kasta nadludzi wyjętych spod prawa


Zgadzam się w pełni z Panem Jaki. Jestem świadkiem i ofiarą dowolnego naginania prawa na szkodę zwykłego obywatela.

Nie da się ukryć, że sądy przestępców policyjnych traktują jak nietykalne krowy, bez względu na rodzaj popełnionego przestępstwa. To maniera lewacka, postkomunistyczna, gdzie sądy programowo wszystkich zwykłych ludzi traktowały jak śmieci bez żadnych praw.

Obecnie jest podobnie, choć nie tak ostro jak za komuny.
Niemniej jednak nadal utrzymuje się tendencja by odwetowo karać ofiary przestępstw policjantów i członków ich rodzin.

Jestem tego żywym przykładem, jak z osoby normalnej, porządnej, prawej robi się na siłę przestępcę.

Sądy nie są sprawiedliwe. Łamią Konstytucję, w punkcie który mówi, że wszyscy obywatele są równi wobec prawa. Policjanci i ich rodziny są ponad prawem. Są całkowicie bezkarni. Masowo krzywdzi się zwykłych ludzi.

Ja zostałam napadnięta, pobita i porwana przez policjantki chroniące prywatne interesy biznesmena zarabiającego na utrzymaniu psów.
Policjantki doprowadziły do rozstroju mojego zdrowia. Poprzez ich przemoc byłam w stanie przedudarowym. Podniosły mi potwornie ciśnienie.  Dusiłam się. Głowa mi o mało nie explodowała. Chciały mnie spryskać gazem pieprzowym, bo krzyczałam, że się duszę. Gdyby to zrobiły, zabiłyby mnie. Jeszcze w radiowozie zapowiedziała im, że je pozwę do sądu o 100.000 zł odszkodowania. Wtedy na komendzie szybciutko zmontowały przeciwko mnie fałszywe oskarżenie o rzekome naruszenie ich nietykalności i obrazę.

Na sędzi moje zeznania nie zrobiły żadnego wrażenia. Od samego początku odnosiła się do policjantek z nieukrywaną, dużą sympatią, zaś mnie wysłała na upokarzające badania psychiatryczne, by podważyć moją wiarygodność i wiarygodność moich zeznań.
Przy czym odmówiła badań psychiatrycznych policjantek.
Policjantki te są chamskie i agresywne. Nie potrafią postępować z cywilami.
Bez powodu aresztują i biją.

Policjantki nie zostały ukarane. Nawet nie wszczęto przeciwko nim postępowania. Skargi świadków i moje do komendy zostały olane.
Moja krzywda nigdy nie zostanie naprawiona i zrekompensowana, dlatego, że mamy Sąd propolicyjny, antyobywatelski.

Ja za to, że żądałam ich ukarania, zostałam fałszywie oskarżona o rzekome naruszenie tych wyjętych spod prawa nietykalnych krów.

Takich przypadków w Polsce są tysiące. Mechanizm działania ten sam.
Gdy ci policjant zrobi krzywdę jest automatycznie uniewinniony, usprawiedliwiany, a ofiara oskarżana o naruszenie i zastraszana procesem i karą. To jebana patologia, z którą nie zgadza się PiS, dlatego krzykacze pokroju Kijowskiego drą mordy, że rzekomo PiS łamie Konstytucję, bo PiS chce się tym lewackim mendom dobrać do dupy i zrobić z tym syfem porządek. Bo PiS to partia propolska, narodowa, dbająca o wszystkich obywateli tego kraju i ich prawa oraz dobro, którego zwykli obywatele są praktycznie pozbawiani przez idiotyczne wyroki z dupy wzięte, a pokrętnie uzasadniane w lewackich sądach. Dość krętactwa w sądach!

Doczekaliśmy się demokratycznego rządu, a nadal mamy lewackie sądy.
To chora sytuacja. Lewaccy sędziowie okopali się na swoich posadach i są nie do ruszenia. Nadal bezkarnie krzywdzą biednych i porządnych ludzi.
Lewaccy sędziowie to osoby pozbawione sumienia i poczucia sprawiedliwości. Oni systemowo krzywdzą ludzi. To niewiarygodnie podłe jest! :((

Nie chcemy takich sędziów w Polsce! Ich działania i sposoby sądzenia i orzekania podważają zaufanie do państwa polskiego.

Sędziami powinny zostawać osoby budzące u ludzi zaufanie i poczucie bezpieczeństwa, że ich sprawy są w dobrych, godnych rękach.

Sędziowie powinni być wybierani przez społeczeństwo. Bezpośrednio.
Obecni sędziowie dziedziczą stanowiska po swoich rodzicach. Kontynuują ich złe lewackie nawyki w oparciu o stalinowskie prawo krzywdzące ludzi.

Starzy postkomunistyczni sędziowie nadal łamią prawo. Dlatego jest konieczna wymiana lewackich elit prawniczych na narodowe, obdarzone sumieniem, chrześcijańskimi przymiotami i walorem realnej sprawiedliwości. Potrzebna nam dobra zmiana!

Lechia - Anioł Oświecenia
Bijemy się o Trybunał Konstytucyjny, żeby zmienić sądownictwo w Polsce. Mamy skandaliczną decyzję sądu, gdzie są wszystkie autorytety w tej sprawie? Gdzie jest pan Rzepliński i pan Stępień? – pytał na antenie TVP Info Patryk Jaki.
– Jeżeli ktoś potrzebowałby lepszego dowodu, że sędziowie to jest państwo w państwie, że robią, co chcą, to proszę bardzo. W prawie jest napisane, że nie można zabierać dzieci z powodu biedy, a sędzia i tak to robi. Sędziowie to jest kasta nadludzi. Musimy zrobić porządek z sądami. Jeśli my, jako PiS, nie zrobimy reformy sądownictwa, to ludzie wyjdą na ulicę
– mówił Jaki.
– Oni są tylko wtedy, gdy trzeba zagrać politycznie, gdy trzeba uderzyć w polityków. Jak trzeba pomóc człowiekowi, to ich nie ma. Sąd to ma być usługa dla obywatela
– dodał wiceminister sprawiedliwości.

http://www.wsensie.pl/polska/17605-jaki-sedziowie-to-kasta-nadludzi-musimy-zrobic-z-tym-porzadek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!