poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Rad Mazurski publicznie podaje moje dane czym łamie prawo

Rad Mazurski, ty chuju, nigdzie na żadnym blogu nie podaję mojego nazwiska, adresu, ani wieku. Nie interpretuję negatywnie też moich postów. To ty to robisz, na twojej parszywej stronce na Facebooku, gnoju!

Włazisz z kopytami w moje życie, mendo przebrzydła!
Przyjedź tu, a nakopię ci do dupy, ty parszywy śmieciu!

To ja decyduję jakie informacje chcę udostępniać, a nie ty.
Ty możesz decydować o udostępnianiu informacji o sobie, a nie o mnie!
Więc się ode mnie odpierdol, złamasie i przestań wtykać ryj w moje dane personalne i sprawy, których nie opisuję. Skończ ze snuciem podłych insynuacji na mój temat!

Nazbierałeś 123 klakierki to ruchaj te szmaty, a ode mnie trzymaj się z daleka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!