wtorek, 23 lutego 2016

Wierzycie Kiszczakowi i innym UBekom?

Ja nie wierzę. Wierzę Wałęsie. Wierzę, że UBecy wykorzystali go do wyłudzania pieniędzy na jego konto.
Sfabrykowali zawartość jego teczki, by mieć podkładkę pod wypłaty kasy dla siebie. A zaczęło się od tego, że pierwszy UBek wcisnął Wałęsie kit o zgubionych pieniądzach na samochód. Wałęsa z litości podpisał pod jego wpływem lojalkę, że będzie współpracował, by gościu miał podkładkę pod wypłatę kasiory z kasy UBecji, ale Wałęsa realnie nie współpracował. Być może podpisał też kilka kwitów odbioru pieniędzy od tego UBeka, których to pieniędzy nie dostał.
W ten sposób był wilk syty i owca cała.
Wałęsa nie stracił pracy i ominęło go sporo innych represji, kolegom nie zaszkodził, a UBek dał mu spokój, bo zarabiał na figurancie, który stanowił pretekst do wypłat kasiory z kasy UBecji.
Tworzył fałszywe donosy w zastępstwie Wałęsy, wykorzystał też notatki prywatne Wałęsy znalezione przy nim podczas rewizji.
Podrobił jego podpis i charakter pisma w kolejnych pseudo donosach.
Inni UBecy korzystali z tej dojnej krowy także preparując całą grubą teczkę z materiałami wywiadowczymi. Tak powstały opasłe akta rzekomej współpracy Wałęsy z UBecją. Gruby przekręt.

Teka wpadła w łapy Kiszczaka, który zaczął nią grać. Umierając Kiszczak chciał zemścić się na Wałęsie, który obalił jego dawny świat - komunę, za której Kiszczak był znanym i znaczącym, wpływowym i bezwzględnym draniem, który trząsł Polską. Zemsta Kiszczakowi się udała. A może żona Kiszczaka zapragnęła znów się znaleźć na świeczniku i temu wyciągnęła trupa z szafy? Z opisu jej osobowości wynika, że to próżna megalomanka, która i dawniej próbowała wyjść z cienia męża.

Wałęsa:

Rozwiązałem .wreszcie rozwiązałem .na bazie tych dokumentów Proszę to sprawdzić .
Jeszcze raz Oświadczam
1] nie współpracowałem z SB
2] nie donosiłem nigdy na nikogo
3] nie brałem żadnych pieniędzy
4] nie dałem się złamać
.Natomiast dałem się podejść na chwyt ze zgubą pieniędzy i kontrolą wydatków .Masz miękkie serce musisz mieć twardą .
….Podpisałem dwa podobne , główne dokumenty , przy dwóch świadkach , to umożliwiło Sbeką pobieranie pieniędzy dla siebie nie dla mnie i o dziwo robili to po kolei różni i to dość długo .Ja dawno zdecydowanie zerwałem kontakty
.Musieli wykazywać że współpracuję i pisali za mnie donosy .by brać na moje konto pieniądze .
Materiały ręcznego opisu które w padały podczas rewizji i zebrane z różnych miejsc podbudowywały ich bezczelne działania ..
Kapitanie Graczyk to Pan mnie tak urządził ,a ja się zlitowałem nad Panem ..Jedno pytanie pozostaje, czy zrobił Pan to w pojedynkę czy robiliście to zbiorowo
.Panie Boże dzięki CI AMEN . lw

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!