piątek, 26 września 2014

Polskie zalegalizowane bezprawie

Dostalam email od adwokatki z Gizycka, iz sad wydal postanowienie o aresztowaniu mnie i przymusowym doprowadzeniu przed oblicze psychologa i dwoch psychiatrow w Wegorzewie na przymusowe badania psychiatryczne na ktore sie nie godze.

Przypominam, ze to wynik sprawy karnej jaka mi zalozyly policjantki po tym jak mnie brutalnie pobily rok temu w kwietniu przed schroniskiem w Bystrym i doprowadzily do rozstroju zdrowia na wiele tygodni, a w samym dniu incydentu - do stanu przedudarowego i zagrozenia mego zycia.

Moje i Svena skargi na brutalnosc policji zostaly zlekcewazone podobnie jak moje wnioski o sciganie i ukaranie tych policjantek.

W internecie od dwoch lat jestem przesladowana przez dwie lesby i ich przydupasow. Policja ni prokuratura nie chce sie tym zajac. Toleruja te nagonke. Nie moge sie przebic z moimi wnioskami aby wreszcie zajeli sie tymi paniami i tym co one mi robia. Pasuje im ta nagonka jako narzedzie pognebienia mnie? Chca tym samym doprowadzic do mojego samobojstwa? Ktos inny bedac na moim miejscu po takiej fali nienawisci i szykan jakie ich antyblog generuje - zabilby sie.

Ja zyje, ale czuje sie zaszczuta, zagrozona. Gdziekolwiek pojawie sie na jakimkolwiek forum internetowym jestem atakowana przez przypadkowe osoby ktore naczytawszy sie tych od dwoch lat publikowanych na moj temat bredni postanawiaja dolozyc swoje marne 3 grosze i podokuczac mi, poobrazac, uniemozliwic normalne funkcjonowanie mojego gospodarstwa czy chociazby poprawne relacje miedzyludzkie na plaszczyznie internetowej.

To co sie dzieje we wsi, w bibliotece w Sokolkach to poklosie tego antybloga. Przecietny czlowiek naczytawszy sie tych pomowien, oszczerstw, szykan - zachowuje sie wobec mnie jak swinia.
Policji i prokuraturze pasuje to? Nie moge sie doczekac zadnego postepowania sadowego w zwiazku z szykanami jakie mnie spotykaja w internecie i we wsi. Ubliza mi sie, grozi pobiciem i smiercia, a policja praktycznie nic z tym nie robi, nikogo nie ukarala, ani nawet nie pouczyla. Pasuje im taka sytuacja? Sadze, ze tak.

Jestem bezradna wobec wymiaru niesprawiedliwosci i przestepcow ktorzy regularnie lamia moje prawa. Rzecznik Praw Obywatelskich tez praktycznie odmowil mi pomocy. Amnestii International nawet nie odpowiedzialo na moj email. Zachlystuja sie przypadkami lamania praw czlowieka gdzies tam w Afryce lub Azji, a pomijaja to co sie dzieje w Polsce na codzien.

Takie panstwo stworzyliscie. Aparat ucisku ktory gnebi bezbronnych ludzi dowolnie i w kazdej formie. To wy jestescie winni bo glosujecie na zwyrodnialcow ktorzy takie bezprawie wprowadzaja do kraju.
Ci z was co czynnie nie glosuja glosuja biernie oddajac swoje glosy i wybor innym. Ci inni za was decyduja. Do wladz sa wybierani ludzie ktorzy dzialaja na szkode Polski i Polakow. Ustawicznie sa podnoszone podatki. Zaostrzane prawo wzgledem obywateli.
Powstaja prawa wymierzone w zwyklych obywateli.
W tej chwili legalnie wolno zabic policjantowi cywila i uchodzi mu to bezkarnie. Natomiast ojciec rodziny broniacy jej przed zbirami idzie do wiezienia za obrone swojej rodziny. Robia z nas ubezwlasnowolnione legalnie kukly, ktorym za niezbedna obrone zdrowia i zycia grozi wiezienie.
To wy, glupio glosujace lub
nie glosujace szaraki jestescie wspolodpowiedzialni za nasze polskie piekielko, ktore pleni sie od lat w naszym kraju zatruwajac zycie zwyklym obywatelom takim jak ja.

Wezcie sie wreszcie ogarnijcie i zaglosujcie na Prawo i Sprawiedliwosc ktore chce zrobic porzadek z polskim prawem, naprawic je tak, by zwykly obywatel mogl funkcjonowac w tym kraju w poszanowaniu swoich podstawowych praw ludzkich.

9 komentarzy:

  1. Napisz prośbę o pomoc do posła PiSu w swoim okręgu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, to Ty w nich wierzysz. Ja ich uważam za takich samych jak PO. Przekonaj się kim są na przykładzie takiego z Twojej okolicy, może jednak okaże się wyjątkiem i będzie człowiekiem przez duże C.

      Usuń
  2. I ty w to wierzysz? W PiS? A widziałaś czym się zajmują? Zakazem kopulacji osłów w poznańskim zoo bo niby gorszą dzieci. Kobieto PiS to takie samo zło jak PO. W tym kraju nie ma na kogo głosować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Durny. PiS to wartosciowa partia polska.
      PO to samo dno. Zobacz jak rujnuja nasz kraj i wypedzaja narod za chlebem i praca za granice.

      Usuń
    2. Anonimowy z godziny 19;49

      Dlaczego pieprzysz głupoty? Radna PiS reagowała po prośbie delegacji matek. Nie każda matka sobie życzy, by jej dziecko oglądało kopulację. Nienawiść do PiS powoduje, że piszesz kłamstwa?
      Twoja Partia Oszustów zdycha i wieczny jej odpoczynek, choć bez kary za zniszczenia nie powinno się skończyć.

      L.

      Usuń
    3. Co do kopulacji oslow czy onanizowania sie szympansow uwazam ze dzieci miejskie powinny do tego widoku zostac przygotowane wczesniej na lekcji biologii. Nie mozna unikac natury i udawac ze nie istnieje cos takiego jak kopulacja.

      Boze bron by radni probowali wprowadzac kolejny restrykcyjny przepis "regulujacy'' te sprawy.
      Juz sie boje tych pozwow od turystow na ktorych oczach kogut depcze kure, kot pokrywa kocice, byk krowe, koziol koze, baran owce itd.
      Takie widoki to normalka na wsi. A i w miescie widok kopulujacych psow sie zdarza.

      Usuń
  3. Jak uwierzycie sabotazystom wyborow i zrezygnujecie ze swiadomego glosowania to za was pojda glosowac komuchy i ich narybek oraz wyznawcy skorumpowanej PO i znow nam wybiora bagno polityczne i ekonomiczne.
    PiS przynajmniej jest zorientowany na Polske i Polakow. PiS to jedyna alternatywa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie osly nie przeszkadzaja ale bym chciala by PiS wykopal gender z Polski.
    Ideologia gender to syf demoralizujacy zdrowe spoleczenstwo.
    Propagowanie wynaturzen i dewiacji to debilizm.
    Homoseksualizm mozna tolerowac, ale go lansowac? Come on!

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!