czwartek, 4 kwietnia 2013

Śnieg i zamieć

Na dworzu śnieg, a w duszy zamieć. Indianka rozmyśla nad różnymi sprawami i osobami, a właściwie to myśli i uczucia szaleją w jej duszy nieokiełznane.

Na dworzu śniegu napadało. Są zaspy. Konie już napojone - odkopały sobie spod śniegu wczoraj wyłożone im na podwórku siano i spożywają zgodnie. Trzeba nakarmić kozy, posadzić te sztobry wreszcie, napalić w piecu, zrobić obiad i pomyśleć. Inaczej – w trakcie prac gospodarskich Indianka będzie myśleć. Zawsze myśli o różnych sprawach, często bardzo oderwanych od tego, co akurat robi. Ruch na świeżym powietrzu sprzyja owocnemu móżdżeniu. No i trzeba w końcu do tych papierów zajrzeć. Nikt tego za Indiankę nie zrobi. Musi sama uporać się z pismami urzędowymi.

2 komentarze:

  1. Pytanie z czystej ciekawości: po co Ci te konie? Czytam i czytam i jakoś nie wynika mi odpowiedź. Masz je tyle lat, nie ujeżdżone, masz z nimi sporo zachodu i fizycznej pracy.
    Czy nie byłoby więcej pożytku z kóz lub owiec także zjadających roślinność i siano?
    Masz to gospodarstwo, jak rozumiem już dobrych kilka lat, ale po co w nim nie pracujące, nie ujeżdżone konie ?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. do mnie na kolonię nie ma dojazdu, ja nie mam samochodu, a jak bym miałam to i tak 8 miesięcy w roku bym nie dojechała. Potrzebny mi transport aby przywieźć sobie zakupy z miasta czy paszę dla zwierząt.

    Póki co, konie mi służą jako wykaszarki. Koszą trawę w sadzie, dzięki temu nie muszę płacić za wynajem traktora.

    W tym roku konie będą ujeżdżone. W zeszłym roku ktoś miał je ujeździć, ale nie dotarł. w tym roku mam nadzieję, że dotrze.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!