poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Podstępne lesbijki

Po Brytyjkach przyjechały 2 lesbijki. Jedna 38 lat, druga 25 lat i brzydka jak krokodyl. Chciałam pokazać, że nie mam uprzedzeń i jestem tolerancyjna, więc zgodziłam się na ich przyjazd. Teraz, po ich pobycie - już mam uprzedzenia. Nie sądziłam, że to takie podłe, podstępne, fałszywe babska. Narobiły mi szkód, dodały dodatkowej papierkowej pracy i zafundowały nieprzyjemności. Nigdy więcej lesbijek w moim domu nie ugoszczę. Ani na gospodarstwie. Na samą myśl o tym, że udostępniłam im swoją sypialnię - robi mi się niedobrze. Pierwotnie miały spać w swoim namiocie, ale nahalnie wprosiły mi się na chatę, bo padało, a łóżko w sypialni akurat było wolne, gdyż Amerykanie nie dojechali.

Nocowały w moim domu 3 dni. Żarły za darmo i nocowały za darmo. Chyba liczyły na to, że będą tak żerować na mnie całe 10 dni ich planowanego pobytu, bo okazało się, że przyjechały bez grosza na własne wyżywienie i ani myślały by czymkolwiek dokładać się do wspólnego stołu.
Wymusiły na mnie układ typu "pomoc na gospodarstwie w zamian za wyżywienie" do którego wówczas nie byłam przygotowana. Było mi to nie na rękę, bo nie umiały nic, co by się przydało na gospodarstwie. Na siłę wyszukałam im jakieś zadanie, aby nie żerowały na mnie tak całkiem. Robota znudziła im się po dwóch czy trzech dniach. Nie chciało im się nic robić, ale żreć moje skromne zapasy - jak najbardziej.

Nie zgodziłam się. Powiedziałam, aby sobie same kupowały jedzenie w sklepie, skoro nie chcą pomagać mi, bo ja nie jeleń by je sponsorować. Czwartego dnia z rana opuściły moje gospodarstwo bez wcześniejszego uprzedzenia. Jakby nigdy nic. Wstawiły kit, że ktoś im tam zachorował i muszą wracać. Ale ledwo wyszły z mojego gospodarstwa - pognały do nieżyczliwej mi sołtyski co zwykła szczuć mnie psami, gdy przechodzę obok jej siedliska, i spiknowszy się z sołtyską, która tylko czeka na takie okazje by mi dokopać - z zemsty zdradziecko wraz z sołtyską napuściły na mnie Urząd Gminy, policję i inspektora weterynarii, sanepid!

Aż mnie zatkało, gdy się dowiedziałam, że skarżyły się w Urzędzie Gminy na warunki mieszkalne w moim domu. Przed przyjazdem wiedziały, że jest rozgrzebany remont, bo wynikało to z mojego profilu na Couchsurfing. Po co się pchały do środka? Miały ze sobą swój namiot i miały spać w swoim namiocie, a nie bezczelnie wpraszać mi się do chałupy. Tak było ustalone przed ich przyjazdem. Miały spać w swoim namiocie i nie naprzykrzać mi się. Miały się zająć same sobą. Ewentualnie posiłki miałyśmy robić wspólnie ze składkowych produktów. Raczej one powinny były fundować wspólne jedzonko i zająć się gotowaniem w zamian za użyczenie im mojej kuchni, garnków, naczyń. Tyle, że one przyjechały bez kasy i bez prowiantu!
Z pustymi rękami i brzuchami. Pierwszego dnia nakarmiłam je gościnnie za free. Następnego dnia powinny one były złożyć się na posiłki. Tak jest przyjęte w Couchsurfingu - że ludzie się dzielą posiłkami ze sobą na uczciwych zasadach, wcześniej z góry określonych. A tu lipa. Nie dość, że przyjechały do mnie dwa bezużyteczne dziwolągi, do tego bezczelne, leniwe darmozjady o bardzo wysokim mniemaniu o sobie i postawie roszczeniowej. One sobie ubzdurały, że ja będę dwie dorosłe baby karmić dwa tygodnie na mój koszt za free!

Normalnie szok. Pchać się komuś do chałupy, obżerać go, a potem go wszem i wobec oczerniać i inspektorów napuszczać!

Pięknie odpłaciły mi za gościnę. Była już policja, teraz jest kontrola weterynaryjna. Tak wygląda wdzięczność lesbijek z Krakowa. Darmowy pobyt na Mazurach i ich podłe donosicielstwo za moimi plecami. Brzydzę się takimi kreaturami :((

Nie dość że mam tutaj tony pracy na farmie, w obejściu i w domu - wszystko razem ponad moje siły, to te... kxxxx...jxxxxx dodały mi tu jeszcze dodatkowych zmartwień, stresów, nerwów i dodatkowej papierkowej pracy... Normalnie szlag mnie trafia!

10 komentarzy:

  1. moja droga indianko taka wlasnie jest wdziecznosc w polsce. w angli wsrod polakow jest jeszcze gorzej. ciesz sie kochana ze nie puscily cie z dymem. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No, jak myślę o tym co mi zrobiły, to sama bym chętnie odnalazła je w ich krakowskiej norze i puściła z dymem :)))
    Niestety, dałam się nabrać cwanej lesbijce na mit o wzajemnym zaufaniu Couchsurferów i nie spisałam jej danych osobowych. A ona ten mit właśnie zburzyła. Już nigdy nie zaufam żadnemu obcemu. Trzeba być czujnym, ludzie którzy najbardziej wzbraniają się przed wylegitymowaniem mają z reguły najgorsze intencje. W tym przypadku się to potwierdziło w pełni. Wiele słów ciśnie mi się na usta gdy myślę o tych dwóch babsztylach. Większość tych słów to wybitnie niecenzuralne słowa... Mam ochotę je rozszarpać. Jakbym je dorwała to bym im wszystkie kudły ze łbów powyrywała. Co za kxxxxxx pxxxxxxne!

    OdpowiedzUsuń
  3. a czego sie spodziewac po lesbach i homasach ktorzy perfidnie pod przykrywka tolerancji domagaja sie przywilejow, wogole ten kraj to banda bezprawia a najgorsi to urzednicy i nauczyciele sedziowie , lekarze banda popaprancow
    j.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze sie z Toba zgodze po tym co przeszlam i dalej przechodze.
      Ale nauczycielem sama bylam i nikomu wody z mozgu nie robilam.
      Nie kazdy nauczyciel jest trzasniety. Mialam tez dobrych nauczycieli w dziecinstwie i w szkochal srednich. Tylko dwie komunistki sie nieuczciwe trafily chcace przymuszac do swoich chorych ideologii, a dyr komuch i jego debilna propaganda byli obiektem naszych zartow :-) :-) :-)
      Trzeba umiec byc normalnym i porzadnym w kazdym zawodzie.

      Usuń
  4. Drogi anonimie, nie wszystkich jedną miarą. To że do Indianki trafiły akurat dwie wredne lesby nie oznacza że wszyscy są tacy sami i nie uprawnia Cie do homofobicznych komentarzy. Pod jak to nazwałeś "przykrywką tolerancji" nikt się nie domaga przywilejów tylko praw. Dotyczy to zresztą wszystkich (nie tylko osób homoseksualnych) którzy z jakiegoś powodu nie chcą, lub nie mogą, powiedzieć sobie sakramentalnego tak. Sam się zastanów co się w wyniku tego traci i odpowiedz sobie czy są to przywileje, czy prawa (czasem dość podstawowe).
    Indianko, przykro mi że trafiłaś na takie baby. Ale nie uprzedzaj się do wszystkich osób homo. Jak w każdej grupie tak i w tej ludzie są różni. Jedni fajni inni wredni i podstępni.
    Zresztą jak kiedyś czas pozwoli i nie będziesz miała nic przeciwko to chętnie przyjadę do Ciebie z moim chłopakiem. On robi świetne przetwory a ja mogę zrobić mały remoncik lub popracować na gospodarstwie. I wtedy zobaczysz jak pracują "pedały";).
    Pozdrawiam i życzę już samych fajnych i pracowitych ludzi na ranczo :)
    Stały czytelnik. P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie sądziłam, że mam stałych czytelników wśród gejów :) W dodatku życzliwych! Obecnie mam zbyt duży uraz po ostatnich przebojach i problemach spowodowanych przez te dwie lesbijki z Krakowa, ale gdy się uspokoję, to może zaryzykuję kiedyś i was zaproszę, choćby po to, by zobaczyć czy homoseksualiści potrafią być przyjaźni i pomocni i po prostu w porządku.

    Chociaż kiedyś poznałam dawno temu jednego geja i sympatyczny był. Ale to było inne miejsce, inna sceneria, inne relacje.

    Te baby oczekiwały po mnie standardu wypasionej agroturystyki i tego, że w zamian za minimum pomocy, nazwijmy to po imieniu - za nieco pościemniania, że niby pomagają - będą miały tu bogate wakacje za darmo.

    Niestety, dom jest do remontu, ba, nawet całe siedlisko (o czym wiedziały z mojego profilu na CS), na gospodarstwie masa roboty, chociaż nie oczekiwałam od nich pracy - miały tutaj być jako CouchSurferki pod namiotem. Na miejscu dopiero się dogadałyśmy, że będą pomagać 5 godzin dziennie. Ale nie były do tego przygotowane. Przyjechały bez kaloszy, a akurat lało. Miały kurtki przeciwdeszczowe, ale trampki miały przemoczone, więc po dwóch dniach miały dosyć wycinania gałęzi.

    Napuszczając na mnie co się da - zrobiły mi wielkie świństwo, więc mam teraz uraz ogólnie do obcych, a zwłaszcza do lesbijek z miasta.

    Napuściły na mnie tę policję i inspektora anonimowo, podstępnie, za plecami, nie sądziły, że się domyślę że to one mi taki numer wycięły, ale i tak wiedziałam od razu, że to one. Było to wielkie świństwo z ich strony, tym bardziej, że rozstałyśmy się zgodnie. Jeszcze im doradziłam gdzie jest najbliższy przystanek gdzie staje autobus do Warszawy i o której odjeżdża, ile kosztuje bilet. A one mając dużo czasu do odjazdu autobusu polazły na skargę do Urzędu Gminy, zadzwoniły na policję, do inspektora weterynarii (myślę, że im gorliwie doradzono w Urzędzie Gminy jak mogą mi zaszkodzić).

    One wiedziały, że Wójtowa nie lubi mojego bloga i nie lubi mnie, więc celowo poszły do Urzędu Gminy, do mojego wroga.

    Moim zdaniem, postąpiły jak ostatnie szmaty.
    Zaufałam im. Zgodziłam się je ugościć za darmo na moim gospodarstwie. Przyjechały w goście, gdzie miały za darmo pobyt, a taki wrogi numer mi wycięły.

    Muszę teraz odpocząć od takich sytuacji.
    Potrzebuję kontaktu z przyjaznymi ludźmi, aby odreagować te stresy, które one spowodowały.

    No i bez formularza aplikacyjnego to tutaj już nikogo nie zaproszę. Jeśli kiedyś będziecie chcieli tu wpaść, to najpierw formularz aplikacyjny trzeba będzie wypełnić. Muszę wiedzieć z góry wiele rzeczy przed waszym przyjazdem.

    Ja zapraszając tutaj kogokolwiek odsłaniam się,narażam się na ryzyko. Muszę wiedzieć o was maksymalnie dużo zanim zaproszę.

    Wszystkie szczegóły pobytu muszą być zaplanowane i uzgodnione wcześniej.

    Creative.Indianka (at) vp.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat fakt, że ktoś ci dokopal nijak ma się do orientacji seksualnej -dorosła i poważna osoba powinna o tym wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze ma. Sadze ze to srodowisko lesbijek jest mega zaklamane i uwaza ze go zadne normy moralnej przyzwoitosci nie obowiazuja. Moga robic swinstwa ludziom do oporu jak im sie tylko zamani.
      Nadto nie ma czegos takiego jak orientacja seksualna. Plciowosc jest wrodzona.
      Homoseksualizm to dewiacja seksualna, a homoseksualisci to dewianci.

      Usuń
    2. ty luna ty tez lesba ze je tak bronisz? to by sie zgadzalo bo tak samo jak one wypisujesz o mnie na internecie brednie np. o tym ze rzekomo krylam polroczna zrebkiem ogierem. Cos masz z glowa kobieto? Lecz sie u specjalistow psychiatrow.

      Usuń
  7. ty luna takie osoby jak ty powinny miec urzedowo zakazane wypowiadanie sie o innych osobach i zwierzetach, absolutny zakaz decydowania w kwestii innych osob i ich zwierzat. Mam wrazenie sadzac po twoich wpisach na revolcie ze jestes skonczona idiotka niebezpieczna dla otoczenia a zwlaszcza hodowcow koni.
    Naucz sie ze tarzanie sie koni w piachu i kapiel w deszczu to ich naturalna higiena
    od setek tysiecy lat.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!