sobota, 12 listopada 2011

Media publiczne kłamią

Zdaniem Indianki, media publiczne uporczywie kłamią w sprawach fundamentalnych dotyczących naszego kraju i przedstawiają je stale w krzywym zwierciadle, m.in. łżą zawzięcie w sprawie zbrodni smoleńskiej, co zdaniem Indianki zakrawa na zdradę Polski i Polaków. Duża część narodu zdaje sobie sprawę z tych bezczelnych i wołających o pomstę do Boga kłamstw co zaskutkowało podpaleniem i zdemolowaniem znienawidzonego symbolu łgarstwa czyli wozu transmisyjnego TVN :)))
A tu migawki jak było naprawdę na Marszu Niepodległości w Warszawie:
http://vod.gazetapolska.pl/678-lewica-i-policja-bije-ludzi

http://vod.gazetapolska.pl/676-wiec-na-pl-konstytucji-rozbity-przez-policje

Samolot Prezydenta rozpadł się w powietrzu 15 metrów nad ziemią, a nie tak, jak podają ci z tej niby komisji śledczej ruskiej - w wyniku uderzenia w ziemię.

Wszystko wskazuje na to, że wybuch bomby rozerwał samolot w powietrzu, gdy już piloci polscy poderwali samolot w górę by odlecieć.
Brzegi kadłuba są wywinięte na zewnątrz jak przy wybuchu bomby o dużej mocy na pokładzie samolotu.

To była bomba ewentualnie samolot został zestrzelony. Nie rozpadł się w wyniku błędów pilotów i uderzenia o ziemię.

Nasi piloci to doświadczeni, doskonali fachowcy, ale zostali wpuszczeni w pułapkę - wieża ich zwiodła na manowce a sztuczna gęsta mgła uniemożliwiła pilotom wcześniejsze rozpoznanie terenu. Światła na pasie lądowiska nawet nie były włączone! A cały profesjonalny sprzęt do ułatwienia lądowania samolotom został pośpiesznie zdemontowany po wcześniejszym lądowaniu na tym lotnisku Putina i Tuska 3 dni wcześniej.

Wieża wprowadziła polskich pilotów w błąd, ale w ostatnim momencie piloci się zorientowali i poderwali samolot w górę i już odlatywali gdy nagle doszło do niesamowicie silnej eksplozji w samolocie. Gdyby nie ona - wszyscy by przeżyli.

A gdyby nawet pilotom nie udało się samolotu poderwać do góry - to samolot był na tyle nisko, że była możliwa kontrolowana kraksa z której przynajmniej część pasażerów wyszła by cało.

Natomiast w wyniku tego wybuchu który miał miejsce w samolocie - samolot rozerwało na miazgę. Samolot i wszystkich pasażerów rozerwała ogromna siła w drobnym mak. Samolot, który by sam spadł bez tego wybuchu - nie byłby aż tak zmasakrowany jak był. Brakuje wielu części tego samolotu. Przy zwykłym upadku wszystko byłoby na miejscu uderzenia o ziemię, a nie jest. Te brakujące części widać odpadły od samolotu wcześniej, w momencie wybuchu.
Od chwili wybuchu do uderzenia o ziemię samolot jeszcze przeleciał kilkadziesiąt metrów.

Moim zdaniem, to nie był wypadek tylko zaplanowana zbrodnia. Wszystko wskazuje na to, że w samolocie wybuchła bomba o wielkiej sile. 


Film, który analizuje katastrofę smoleńską - nigdy nie pokazywany w publicznej TV.
http://vod.gazetapolska.pl/666-tu-154m-zostal-rozerwany

12 komentarzy:

  1. A powiedz mi droga Indianko - jaka jest prawda o katastrofie smoleńskiej ??????
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to tylko śmieszy jakiemi durniami.... Nigdy jeszcze zabór Polski nie przeszedł tak łatwo i bezkrwawo. hahahhahhahhhahhahahh....
    Kupili nas jak dziw... za nic .... jeszcze im mega szmal płacimy.

    Ech, Polacy to dziwni ludzie

    OdpowiedzUsuń
  3. kobieto czytałem twój blog ze względu na twój sposób życia z naturą ale na boga nie mieszaj sie do polityki bo piszesz takie bzdury że śmiem sądzić że nosisz moher z metką pis-u

    OdpowiedzUsuń
  4. "kobieto czytałem twój blog ze względu na twój sposób życia z naturą ale na boga nie mieszaj sie do polityki bo piszesz takie bzdury że śmiem sądzić że nosisz moher z metką pis-u "

    Nie powinnam odpowiadać na ten anonim z co najmniej 4 powodów:

    1. To jest anonim.
    2. Nie jest merytoryczny
    3. Zawiera żenując błędy ortograficzne, m.in. słowo Bóg napisane z małej litery, co jest nie tylko brakiem znajomości zasad ortografii, ale i brakiem poszanowania dla samego Boga.
    4. Nie mam czasu na pierdoły

    Ale odpowiem ci, bo rzekomo jesteś niby moim czytelnikiem, więc się czuję niejako zoobligowana do wyjaśnień...

    Mój blog był dla ciebie najwyraźniej rodzajem bajki, komiksu... Tymczasem to jest moje życie i gdy na górze czyli u władz dzieje się źle - czyli knują kolejne szkodliwe ustawy i rozporządzenia - to ja reaguję na to, bo ten blog to nie jest bajka tylko moje życie, a mnie się żyje ciężko i z każdym dniem cora ciężej, a słyszę, że typy będące obecnie u władzy znowu kombinują jak dokopać rolnikom czyli także mnie bo i ja jestem rolnikiem. Poniał?

    Nie stać mnie by płacić ten pieprzony KRUS a oni chcą dowalić jeszcze bardziej pieprzony ZUS! 600-800zł haraczu dla ZUSu miesięcznie to jest chore! To jest niszczenie polskiego rolnika. Większości rolników nie stać na płacenie takiego haraczu. Stracimy ziemię! Rozumiesz to facet??? Dociera do łepetyny że nam się krzywda dzieje??? ZUS przejmie nasze ziemie za długi - za nie opłacone haracze na rzecz ZUSu. I ty się dziwisz, że ja się denerwuję i reaguję? A jak by tak tobie przylazł jakiś pieprzony cieć do twojego domu i ci zapierdolił na twoich oczach np. telewizor i lodówkę i wyniósł to bo jemu nie zapłaciłeś wymuszonego przez prawo haraczu comiesięcznego? Albo by cię wypierdzielił z twojego mieszkania bo nie zapłaciłeś iluś tam składek ZUS???

    Produkcja rolna to nie jest lukratywny biznes, to nie są łatwe pieniądze, to nie burder gdzie panienki koszą po 250zł za godzinę. Rolnictwo to długotrwała harówa za darmo i czekanie, aż się może coś uda sprzedać powyżej kosztów produkcji i wtedy będą pieniądze na opłaty i na życie. Zanim sprzedaż płody rolne musisz inwestować, ciągle inwestować. Kupować maszyny, środki produkcji, materiał zarodowy, opłacać weterynarzy, płacić paliwo itd. itd. - długo długo wydajesz i wydajesz kasę, a potem modlisz się by udało się to co wyprodukowałeś sprzedać z jakimkolwiek zyskiem.

    A ty tak w ogóle to co masz do PISu? Co ci nie pasuje? Prawo i sprawiedliwość? Czy katolicyzm i patriotyzm? To są akurat wartości jakie ta partia reprezentuje.
    Dlatego ja, będąc uczciwą, praworządną patriotką i katoliczką popieram tę partię. Obecnie dominująca i rządząca partia zbłaźniła się chociażby tym nieudolnym i zmanipulowanym śledztwem ruskich w Smoleńsku, a jej polityka jest wysoce szkodliwa dla kraju jako całości i dla poszczególnych obywateli w tym mnie, więc mnie to wkurwia. Robią potworne, niszczące kraj błędy. Moim zdaniem niszczą kraj ekonomicznie i politycznie. Dlatego ich nie popieram i chcę zmiany. Ale głównym powodem jest to, że uważam, że są zamieszali w zbrodnię smoleńską. Trzeba być ostatnim imbecylem by popierać partię która zamordowała demokratycznie wybranego Prezydenta i jego rząd, a uważam, że tak się właśnie stało. Jestem pewna, że są w to zamieszani i byli inicjatorami tej zbrodni. Nie ważne co powie publiczna TV - publiczna TV nie jest dla mnie żadnym autorytetem. Ja już sobie zdanie wyrobiłam dawno co do Smoleńska i roli publicznej TV w naszym życiu, a obecnie pokazywane w Niezależnej TV relacje i publikacje mnie tylko w tym utwierdzają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Indianka, czytam Twój blog, ale nie odzywam się, bo jestem zachwycona Tobą, Twoją osobowością i poglądami, których nie spodziewałam się u tak młodej osoby.
    Tak!! To była zbrodnia. Tylko Rosja potrafi tak bezczelnie mordować.

    Dzięki za wszystko.
    Jesteś cudowną, dzielną kobietą.

    Lila

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam na marszu niepodległości z całą rodziną (3 dzieci). Było spokojnie i bez ekscesów. Owszem - okrzyki przeciw tym co przy korycie i pod wiadomą ambasadą. Piszę ten komentarz, kiedy praktycznie wiadomo, że elita naszego narodu zginęła w wyniku zamachu. Ciekawe, jak długo oficjalnie będzie się negować taką prawdę.
    A, wiem, tak długo,jak naród sobie pozwoli pluć w twarz. A coraz więcej tych, co mówią, że deszcz pada...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Powiem tylko tyle, że w tej samej sekundzie w której usłyszałam o katastrofie smoleńskiej, błyskawicznie nasunął mi się jeden wniosek:
      ZAMACH STANU.

      I jak widać, po czasie, trafnie mi się nasunęł. Publiczne media o tym nie chcą pisać? I nie napiszą. Bo to nie są nasze media. Ale w necie można znaleźć takie media, które o tym piszą jak np. Gazeta Polska.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!