sobota, 28 sierpnia 2010

Nie chce obcego w domu

Indianka nie chce w domu obcego. Im bliżej do dnia przybycia nowego pomocnika, tym większy wstręt ku niemu w Indiance narasta. Wolałaby jakiego dochodzącego pomocnika co to nie nocowałby w jej domu i dla którego nie musiałaby gotować. Jakiego dorywczego pomocnika, na czas, kiedy ma za dużo roboty na jedną osobę – tak jak teraz...
 
Indianka obudziła się dziś z bólem pleców. Kręgosłup boli. Chyba nie da rady zwieźć pozostałego drewna... W dodatku ta taczka tak się chybocze na boki i ciężko jedzie...

1 komentarz:

  1. Do wypierdka, który napisał do mnie obraźliwy komentarz zaczynający się od słów: „To se zatrudnij pracowników!.... „

    Zanim cokolwiek do mnie napiszesz parszywy ścierwojadzie, zastanów się 10 razy co do mnie piszesz. Twoje zgniłe cuchnące nienawiścią opinie i pomówienia nie robią na mnie żadnego wrażenia, więc sobie wsadź je.

    Poza tym spadaj z mojego bloga – nie jesteś tu mile widziany.

    Zanim stąd odejdziesz wymień te „uczynki” bo jestem bardzo ciekawa co ci twoja chora wyobraźnia podpowiada. Najwyraźniej masz wrośniętego w mózg szmergla. Przypadki kliniczne skończonych idiotów takich jak ty mnie interesują, więc rozwiń temat. Pokaże to twój idiotyzm w całej krasie. Ciekawe co wypocisz. Pewnie nic, bo sam nie wiesz co piszesz i o czym piszesz.
    No ale może coś wypierdzisz ze swojego chorego mózgu zżartego przez nienawiść... ;P Dawaj czadu ścierwojadzie! ;P

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!