wtorek, 30 marca 2010

Pochmurno

Pochmurno i dżdżyście. Ziemia miękka i mokra. Trza kalosze.
 
Indianka obejrzała wczoraj w nocy reportaż obcokrajowca z podróży po Rosji. Ogromny kraj. Nieco przerażający. 10cio godzinna podróż pociągiem po Rosji to koszt zaledwie ok. 50zł. Może się kiedyś Indianka wybierze, by opisać ten piękny, imponujący, ale i groźny kraj.
 
Indiance szkoda Chodorkowskiego. Taki przystojny, młody, przebojowy biznesman i zapuszkowany na amen. Straszne. Zapuszkowali go i wyrzucili klucz. Przygnębiające :(

4 komentarze:

  1. Też oglądałam- prasując i wieszając zasłony- wiosenne porządki, nocna zmiana, kiedy rodzina śpi i mam spokój. Od dawna marzę o podróży po Rosji. I po Bałkanach. Dziecko trochę zatrzymało mnie w planach. Mnie przeraziły imperialistyczne poglądy rosyjskiej wykształconej młodzieży. Choć to żadna nowość. A co do podróży po Rosji, czytałaś może "Białą gorączkę" Hugo-Badera? I serię książek Mariusza Wilka?
    Mieszkając na Mazurach, czuje się bliżej niektóre sprawy...

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdzie nam tu proszę nie wyjeżdżać , tam daleko osiłki w wiaderkach noszą internet i DO KOGO będziemy zaglądać.Jutro ma znowu świecić słońce.Kalosze na wsi- mój ulubiony but-można założyć nawet po ciemku i znaleźć po zapachu ( przynajmniej moje

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahaha :))) Olu, ubawiłaś mnie sposobem znajdowania swoich kaloszy :))) Ja mam kilka par - wszystkie dziurawe :))) W związku z tym gdy wkładam do nich nogi - robię to ze wstrętem, bo są oślizgłe w środku :)
    No, ale nie zawsze zdążą wyschnąć...:)

    W tym roku i tak nie wyjadę. Ale w przyszłym roku chętnie bym się udała na wyprawę po mega imperium :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Artemisia - książek nie czytałam, ale Rosję bym chętnie zwiedziła. Może wybierzemy się razem w przyszłym roku? :)

    Muszę sobie język rosyjski odświeżyć i kupić przewodniki turystyczne, porządny aparat foto, netbook.
    Zanim wyjadę, jakiegoś rzetelnego człeka posadzić na rancho aby pilnował gospodary podczas mego wybycia :)))

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!