środa, 7 marca 2018

Zmiana prawa łowieckiego

Zakaz udziału dzieci w polowaniach i szkolenia psów na żywych zwierzętach - to niektóre ze zmian w prawie łowieckim uchwalone przez Sejm. "Masakra", "I co mam powiedzieć wnuczce?" - piszą na Facebooku myśliwi.Sejm przyjął projekt noweli o prawie ł...

Gazeta.pl - 7 marca 2018

http://a.msn.com/r/2/BBJWNNk?a=1&m=PL-PL

Ja jestem zadowolona, że mi sąsiad myśliwy podpierdalacz nie będzie mógł łazić i strzelać na mojej ziemi, gdzie biegają moje zwierzęta.
Mógłby trafić mojego konia albo mnie.

Co do samego polowania, to uważam że Polacy powinni mieć dostęp do broni i trenować się w strzelaniu w terenie od najmłodszych lat, bo jesteśmy zagrożeni od strony Rosji i płot tu nie pomoże w razie ataku. Trzeba umieć się bronić.

Potrzebny jest powszechny dostęp do broni.
Nie tylko dla garstki ubeków i ich kolesi.

Co do strzelania do dzików, to dziki tak strasznie mi zniszczyły sad i zryły pole, że nie ma już drzewek ani nie da się kosić trawy.

Żadnego odszkodowania nie dostałam nigdy.
Dzików też nie wybili, gdy prosiłam.
To ja im teraz zrobię zakaz polowania na moim gospodarstwie.

Rolnicy tacy jak ja powinni mieć prawo do odstrzału dzików na swoim terenie.
Ja mam duże straty w uprawach i żadnych możliwości powetowania sobie strat.
Mieszkam tu 15 lat i nigdy nie dostałam odszkodowania za zniszczone pole. Myśliwi zawsze kombinują, aby nic nie zapłacić. No to paszli won z moich terenów!

Lehia

2 komentarze:

  1. Trzeba było sobie ogrodzić swoje pole. Nawet leśnicy ogradzają tereny z młodymi drzewkami. Mieszkasz w miejscu gdzie jest masa dzikich zwierząt i masz o to pretensje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogrodzenie pola to potworne koszty i wysiłek w moim przypadku. Mało kto grodzi takie wielkie obszary.

      Wkurza mnie, że taki uprzywilejowany myśliwy korzysta z mięsa dzików, które pasą się na moim polu, a ja mam tylko straty i zniszczone pole.

      Rolnicy, właściciele ziemi powinni mieć prawo do odstrzału dzików na swojej ziemi. Bym miała furę mięsa chociaż.

      A tak mam zryte pole, zniszczone uprawy i głupie gadki myśliwych, że żadne odszkodowanie mi się nie należy.
      Okay. Powinien się należeć odstrzał dzików na moim terenie na moją korzyść. Prawo tego nie przewiduje. To dyskryminacja chłopów.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!