poniedziałek, 5 marca 2018

Postkomunistyczny sąd w Olecku łamie prawa człowieka

Lewacki sąd w Olecku łamie moje prawa człowieka zmuszając mnie przemocą do badań i leczenia wbrew mojej woli.

Robi to za cichym przyzwoleniem oleckiej prokuratury.

Lokalna klika zaplanowała uwięzienie mnie w zakładzie psychiatrycznym, mimo, że jestem zdrowa umysłowo i psychicznie. Fabrykują dokumenty przeciwko mnie. Zaplanowali zabór mojego mienia: moich zwierząt i gospodarstwa.

Olecki prokurator Andrzej Zawadzki ignoruje dowody w sprawie świadczące o mataczeniu przez inspektora weterynarii powiatowej Dariusza Salamona, pracownicę socjalną Ewelinę Giedrojć i psychiatrę z policyjnej łapanki Daniela Obarę.

Potrzebuję dobrego prawnika, który mi pomoże, bo sama nie jestem się w stanie obronić.

Proszę o pomoc!

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Województwo Warmińsko-Mazurskie
Tel. 511945226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!