czwartek, 11 stycznia 2018

Wizyta u megalomanów

Mości królewicz sędzia nie dopuścił do sądzenia policjantów i matki policjanta.
Niby przedawnienie i brak interesu społecznego. Z całą pewnością sądzenie wyżej wymienionych za składanie fałszywych zeznań nie jest w ich interesie.

Potem Indianka usłyszała od swojego pełnomocnika, że to nie ma znaczenia dla drugiego królewicza, że Giedrojć założyła jej sprawę o ubezwłasnowolnienie na podstawie fałszywych przesłanek. Mimo to, na życzenie boga Andrzeja Borowskiego Indianka ma być poddana czerwonej przemocy i siłą doprowadzona do lokalnego konowała.

Wkurw. Wściekłość. Złość. Płacz. Chęć zemsty.
Nikomu nie daruję tego poniewierania.
Założę partię i wyjebię w kosmos tych wszystkich sędziokratów. 👊😈

15 komentarzy:

  1. Czyli nie idziesz do szpitala? To chyba bardzo dobra wiadomość? Bo bez opsewacji w szpitalu nie ubezwłasnowolnią Cię. Ten Andrzej Borowski to z której sprawy jest? Napisałaś bardzo enigmatycznie. Jeśli widmo szpitala oddaliło się, to ja tam bym się cieszyła na Twoim miejscu.
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sędzia Andrzej Borowski zmusza mnie do bzdurnych badań.
      Podczas doprowadzania przemocą, policja mnie zabije.
      Jeśli tego nie zrobi, to psychiatra zarządzi kilku tygodniową obserwację podczas której PiW ukradnie mi zwierzęta, a komornicy wejdą na moje włości za wystawiane mi hurtowo przez policję i sąd grzywny.
      By zagrabić moje gospodarstwo, będą kłamać, że jestem psychicznie chora i wymagam ich pierdolonego leczenia z normalności i przerabiania na debilizm tak bliski tym zajobom.

      Usuń
    2. Czy rodzina nie moze Ci pomoc w uratowaniu majatku? Czy nie moga na czas kryzysu przyjechac do Ciebie?
      Dlugi mozna splacic sprzedajac czesc zwierzat, czy hektar ziemi. Bez takiego poswiecenia, mozesz stracic wszystko, wiec zabierz sie szybko do dzialania. Uplynelo juzo czasu, od kiedy zaczela sie ta sprawa. Musisz przyspieszyc, najlepiej z pomoca rodziny.

      Usuń
    3. Przecież jak te jebane skurwysyny zamkną mnie w psychiatryku to nie uratuję mojego gospodarstwa.
      Nic nie będę sprzedawać, żadnej ziemi czy zwierząt.
      Latem warzywa mogę sprzedawać, bo będę ich miała sporo i znakomitej jakości.

      Usuń
  2. Rozpracowali cię koncertowo, łatka leczonej psychiatrycznie pozostanie już na zawsze.Brawo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chuj im w dupę.
      Jestem normalna i mam tego świadomość.
      Żaden tendencyjny, przekupiony konował nie wmówi mi żadnej choroby.
      Są żałośni i żenujący pokazując swój brak profesjonalizmu i widoczną gołym okiem służebność wobec sądu.
      To za sprawą sędziów płynie kasa dla psychiatrów za opinie, więc wystawiają takie, by sędzia był zadowolony.

      Usuń
  3. Nie publikuj tego komentarza.
    Indianko, musisz zachowac spokoj. Jesli policja Cie sila doprowadzi na badania to juz na starcie bedziesz miec pod gorke. Czy mozliwe jest, ze sama zglosisz sie na badania? Zadbaj wreszcie o swoj image, osoby racjonalnej i zrownowazonej. Na chwile wyjdz ze swojej skory i wczuj sie na przyklad w role sedziego. Jak on Cie widzi? Mloda kobieta, wlascicielka ogromnego gospodarstwa za kilkaset tysiecy, gospodarujaca od kilkunastu lat, nie jest w stanie splacac swoich zobowiazan. Na dodatek przyszedl niepokojacy raport z opieki spolecznej.
    To mocny argument i fakt, ze masz opinie osoby ekscentrycznej tego nie tlumaczy. Zaden sedzia nie wezmie na siebie odpowiedzialnosci za zlekcewazenie takich argumentow (bo pomysli ze a nuz op. spoleczna ma racje. Musisz wytracic te argumenty z rak oskarzycieli, splac wszystkie dlugi i koniecznie sciagnij na jakis czas kogos ze swojej rodziny. Potrzebujesz wsparcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, że opublikowałam, ale to dlatego, że błędnie rozumujesz i chcę Ci to wyjaśnić.

      Otóż po pierwsze długi to nie powód by kogokolwiek wsadzać do psychiatryka. Nie ma takiego prawa. Miliony Polaków mają długi i nikt ich za to nie posyła do psychiatryka.

      Usuń
    2. Poza tym nie jestem właścicielką "ogromnego gospodarstwa" tylko małego, biednego, nie zmechanizowanego, niedofinansowanego, ale działającego.

      Raport Giedrojciowej, a właściwie od ręki na kolanie napisany bo niechlujnie - wniosek do sądu o ubezwłasnowolnienie mnie - to wyrafinowany fałsz, to zamach na moją wolność, na moje podstawowe prawa obywatelskie i człowieka. Baba jest zwyczajnie bezczelna bo czuje poparcie wójta i policyjnej kliki.

      Usuń
    3. Długi i kłamliwa opinia uzależnionej od lokalnej kliki socjalnej to jest żaden argument usprawiedliwiający jakiekolwiek procedury sądowe wobec mnie.

      Nie zgadzam się na żadną przemoc wobec mnie.
      Nie zgadzam się na żadne poniewieranie i poniżanie.
      Uczciwy, rozsądny sędzia umorzyłby tę sprawę zamiast mnie zmuszać do obraźliwych, upokarzających badań.

      Usuń
    4. "Zaden sedzia nie wezmie na siebie odpowiedzialnosci za zlekcewazenie takich argumentow (bo pomysli ze a nuz op. spoleczna ma racje. Musisz wytracic te argumenty z rak oskarzycieli, splac wszystkie dlugi i koniecznie sciagnij na jakis czas kogos ze swojej rodziny. Potrzebujesz wsparcia."

      Mimo reform sędziowie nadal są bezkarnymi, samowolnymi bogami których nie da się ruszyć.
      Jeśli umorzy sprawę - nic mu nie grozi. To on podejmuje decyzję czy sprawa zasługuje na procedowanie czy nie.
      Ta nie zasługuje, albowiem jest oparta na fałszu i kłamstwie uwikłanych w lokalne rozgrywki urzędasów.

      Nic nie muszę. Nie muszę sprzedawać gospodarstwa zastraszona psychiatrykiem. Zastraszanie rolnika psychiatrykiem by wymusić na nim sprzedaż gospodarstwa, to przestępstwo kryminalne.

      Usuń
    5. Zgodzę się z tym, że potrzebuję wsparcia rodziny.
      Mama mnie duchowo wspiera, stoi po mojej stronie.
      Bardzo się martwi tym, co mi tutaj robią te lokalne łachudry. Niestety, nie może przyjechać, bo opiekuje się niepełnosprawnym ojcem.

      Usuń
    6. Niech nikt się nie ludzi, że te baby z GOPS Kowale Oleckie chcą mego dobra. Nie bądźcie naiwni.
      Tu chodzi o to, by mnie wszystkiego pozbawić: godności, wolności, wiarygodności, zwierząt, gospodarstwa. Jest tu wiele osób, które mają interes w zrobieniu mi krzywdy.
      Plus szajka w internecie na RRdeSyf.

      Usuń
    7. Nie tu chodzi tylko i wyłącznie o to, że chcą się Ciebie pozbyć, bo uprzykrzasz innym życie. Swoimi pomówieniami, donosami, łażącymi samopas zwierzętami. Nie chciałabym takiej sąsiadki, brrr...

      Usuń
    8. Ty się lepiej ciesz, że nie jestem seryjnym zabójcą lub gwałcicielem czy podpalaczem, tylko spokojną, pracowitą rolniczką nie wadzącą nikomu.

      Nikomu się nie naprzykrzam. Opisuję prawdę jak jestem tu traktowana przez różne osoby. Te osoby zachowują się niewłaściwie, popełniają wobec mnie wykroczenia i przestępstwa, a lokalny sąd to toleruje.

      Moje zwierzęta nie łażą samopas. Trzymam je na mojej posesji. Psy sołtyski łażą odkąd tu mieszkam samopas i wyrządziły wiele szkód na moim gospodarstwie, za które olecka policja nigdy nie chciała jej ukarać, za to mnie prześladuje milionami mandatów za niewinność.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!