sobota, 13 stycznia 2018

Ponowny wniosek o umorzenie postępowania przeciwko mnie o przymuszenie do badań i leczenia psychiatrycznego wbrew mojej woli


 II RNs 181/17


Adresat:

Sędzia Sądu Rejonowego
Andrzej Borowski
Sąd Rejonowy w Olecku
III Wydział Rodzinny i Nieletnich
ul. Osiedle Siejnik I 18
19-400 Olecko
tel. 87 523 06 10
fax 87 523 05 98
rodzinny@olecko.sr.gov.pl


Ponowny wniosek o umorzenie postępowania przeciwko mnie o przymuszenie do badań i leczenia psychiatrycznego wbrew mojej woli

Na skutek przestępstwa polegającego na zaszczuwaniu mnie i poświadczeniu nieprawdy, wszczęto przeciwko mnie procedurę o umieszczenie mnie wbrew mojej woli w zakładzie psychiatrycznym.

Wnoszę o poszanowanie mojego konstytucyjnego prawa do zachowania wolności, poczucia bezpieczeństwa i godności osobistej oraz przerwanie tego żenującego procederu.


GOPS Kowale Oleckie łamie Konstytucję RP, łamie moje prawa obywatelskie, poniewierając mnie w taki sposób, w jaki poniewiera.


Uzasadnienie


W sierpniu 2017 roku, wpłynął anonimowy, emailowy donos, którego złośliwy autor domagał się umieszczenia mnie w zakładzie psychiatrycznym. Pracownice GOPSu nie zadały sobie minimum trudu, by ustalić, kto jest nadawcą tego jakże brzemiennego w skutkach donosu. 


Autor prawdopodobnie jest zwyczajnym internetowym trollem mieszkającym setki kilometrów ode mnie i zapewne nawet ani razu nie spotkał mnie osobiście.


 Zdumiewająco GOPS Kowale Oleckie ten niepoważny wybryk, perfidny donos - potraktował niezwykle priorytetowo.

Jest to tym dziwniejsze, że na moje pisma GOPS nie odpowiada nawet miesiącami, albo wcale, co świadczy, jak bardzo lekceważy moją skromną osobę.

W wyniku tego internetowego donosu, pracownice socjalne z GOPS Kowale Oleckie natychmiast przyjechały z policją do mnie by sporządzić protokół i zgromadzić dokumenty, mające uzasadnić ubezwłasnowolnienie mnie.(!)


Sfabrykowano 3 fałszywe opinie na mój temat, mające stanowić podstawę do wszczęcia procedury ubezwłasnowolnienia.


Opinie te mijają się zdecydowanie z prawdą i są skrajnie tendencyjne i negatywne, pozbawione waloru obiektywizmu i prawdomówności.

Wykazałam ich fałsz.

Mimo całej negatywności tych ubolewania godnych opinii, nie wynika z nich, że w jakikolwiek sposób sobie lub komukolwiek zagrażam, zatem nie ma podstaw do umieszczenia mnie w psychiatryku wbrew mojej woli i wszczynania przeciwko mnie uwłaczającej mi procedury.


Otóż po pierwsze długi to nie powód by kogokolwiek wsadzać do psychiatryka. Nie ma takiego prawa. Miliony Polaków mają długi i nikt ich za to nie posyła do psychiatryka.


Poza tym nie jestem właścicielką "ogromnego gospodarstwa" tylko małego, ubogiego, niezmechanizowanego, niedofinansowanego, ale działającego i mającego ogromny potencjał dostrzegany i wykorzystywany w miarę skromnych możliwości przez jego właścicielkę.


Raport Giedrojciowej, a właściwie od ręki na kolanie napisany, bo niechlujnie - wniosek do sądu o ubezwłasnowolnienie mnie - to wyrafinowany fałsz, to zamach na moją wolność, na moje podstawowe prawa obywatelskie i prawa człowieka. Baba jest zwyczajnie bezczelna, bo czuje poparcie wójta i policyjnej kliki.


Po Kowalach Oleckich i Olecku chodzi luzem sporo upośledzonych psychicznie i umysłowo ludzi (co widać na pierwszy rzut oka i ucha bez kilkugodzinnych badań i wymyślnych teścików, że te osoby mają coś z głowami), których jakoś nikt na siłę nie zamyka w psychiatrykach - a tu nagle, normalną, zdrową psychicznie i w pełni sprawną umysłowo rolniczkę o znacznej inteligencji, samodzielnie z powodzeniem prowadzącą niewielkie gospodarstwo rolne od 15 lat, nagle ni z gruszki, ni z pietruszki poddaje się kretyńskiej procedurze nieadekwatnej do osoby i sytuacji! Halo?! Nikogo to nie zastanawia, nie dziwi? Komuszy sąd jedzie po osobie jak bezmyślny walec wyrządzając tym samym osobie krzywdę i szkody moralne. Tak nie może być!


Długi i kłamliwa opinia uzależnionej od lokalnej kliki socjalnej to jest żaden argument usprawiedliwiający jakiekolwiek procedury sądowe wobec mnie.


Nie zgadzam się na żadną przemoc wobec mnie.

Nie zgadzam się na żadne poniewieranie i poniżanie.
Nie zgadzam się, by mną pomiatano!

Uczciwy, rozsądny sędzia umorzyłby tę sprawę zamiast mnie zmuszać do obraźliwych, upokarzających badań.

Mimo reform sędziowie nadal są bezkarnymi, samowolnymi bogami, których nie da się ruszyć.

Jeśli sędzia umorzy sprawę - nic mu nie grozi. To on podejmuje decyzję czy sprawa zasługuje na procedowanie czy nie.
Ta nie zasługuje, albowiem jest oparta na fałszu i kłamstwie uwikłanych w lokalne rozgrywki urzędasów.

Ja nic nie muszę. Nie muszę sprzedawać gospodarstwa zastraszona psychiatrykiem. Zastraszanie rolnika psychiatrykiem by wymusić na nim sprzedaż gospodarstwa, to przestępstwo kryminalne.


Zatem usilnie wnoszę o przerwanie tego haniebnego procederu.

Apeluję do sumienia sędziego Andrzeja Borowskiego o umorzenie tej sprawy niezwłocznie.

Powołuję się na zapisy Konstytucji gwarantującej mi podstawowe prawa obywatela i człowieka, które to postępowanie narusza:


Art. 47. Konstytucji RP

Każdy ma prawo do ochrony prawnej życia prywatnego, rodzinnego, czci i dobrego imienia oraz do decydowania o swoim życiu osobistym.

WOLNOŚCI I PRAWA OSOBISTE

Art. 38.
Rzeczpospolita Polska zapewnia każdemu człowiekowi prawną ochronę życia.

Art. 39.

Nikt nie może być poddany eksperymentom naukowym, w tym medycznym, bez dobrowolnie wyrażonej zgody.

Art. 40.

Nikt nie może być poddany torturom ani okrutnemu, nieludzkiemu lub poniżającemu traktowaniu i karaniu. Zakazuje się stosowania kar cielesnych.

Art. 41.

1.Każdemu zapewnia się nietykalność osobistą i wolność osobistą.

WOLNOŚCI, PRAWA I OBOWIĄZKI CZŁOWIEKA I OBYWATELA


ZASADY OGÓLNE

Art. 30.
Przyrodzona i niezbywalna godność człowieka stanowi źródło wolności i praw człowieka i obywatela. Jest ona nienaruszalna, a jej poszanowanie i ochrona jest obowiązkiem władz publicznych.

Art. 31. Konstytucji

1.Wolność człowieka podlega ochronie prawnej.

2.Każdy jest obowiązany szanować wolności i prawa innych. Nikogo nie wolno zmuszać do czynienia tego, czego prawo mu nie nakazuje.


3.Ograniczenia w zakresie korzystania z konstytucyjnych wolności i praw mogą być ustanawiane tylko w ustawie i tylko wtedy, gdy są konieczne w demokratycznym państwie dla jego bezpieczeństwa lub porządku publicznego, bądź dla ochrony środowiska, zdrowia i moralności publicznej, albo wolności i praw innych osób. Ograniczenia te nie mogą naruszać istoty wolności i praw.


Art. 32. Konstytucji

1.Wszyscy są wobec prawa równi. Wszyscy mają prawo do równego traktowania przez władze publiczne.

2."Nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym, społecznym lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny."


Mam prawo żyć po swojemu, zgodnie z moimi preferencjami, zgodnie z moimi upodobaniami i marzeniami.


GOPS Kowale Oleckie to zbędne, beznadziejne, denne, pasożytnicze, szkodliwe, bezduszne biuro zabierające mi wolność, godność, wiarygodność, spokój ducha, zdrowie, zwierzęta i gospodarstwo.

W związku z powyższym wnoszę o umorzenie niniejszego postępowania przeciwko mnie.

Z poważaniem,

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!