wtorek, 16 stycznia 2018

PO nie będzie uczestniczyła we wskazywaniu i wyborze sędziów KRS

Platforma Obywatelska nie będzie uczestniczyła zarówno we wskazywaniu, jak i wyborze sędziów członków KRS przez Sejm - poinformował we wtorek b. minister sprawiedliwości, poseł PO Borys Budka.Jak podkreślił, Platforma tę decyzję podjęła po szeroki...

PAP - 16 stycznia 2018

http://a.msn.com/r/2/AAuKTUg?a=1&m=PL-PL

Moi drodzy, czyta mnie was codziennie od 2000 - 5000 osób.
Wystawcie mnie jako swoją kandydatkę do Krajowej Rady Sądowniczej.
Tam jest potrzebna uczciwa, sprawiedliwa, radykalna, niezłomna i niesprzedajna osoba taka jak ja, która znakomicie zna walec sądowy od strony petenta. Nikt nie ma takiego doświadczenia i woli oporu wobec łamania i naginania prawa jak ja.
Głosujcie na mnie! 👊

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!