wtorek, 5 grudnia 2017

Zawiadomienie o zorganizowanej urzędniczej grupie przestępczej w powiecie oleckim

Adresat:
Centralne Biuro Antykorupcyjne
Adres siedziby:
Al. Ujazdowskie 9
00-583 Warszawa
bip@cba.gov.pl
sygnal@cba.gov.pl
Telefon 800 808 808
tel. (22) 437 22 22
fax: (22) 437 22 97

Zawiadomienie o zorganizowanej urzędniczej grupie przestępczej w powiecie oleckim

Olecki układ korupcyjny chce mnie ubezwłasnowolnić oraz pozbawić mojego majątku. Proszę o pomoc. Już wydano postanowienie o przymusowym badaniu psychiatrycznym wbrew mojej woli.

Obawiam się, że policja da w łapę psychiatrze by mnie zamknął w psychiatryku dożywotnio. Jestem normalna, psychicznie i umysłowo zdrowa. Nigdy nie byłam leczona psychiatrycznie. Nigdy nie chorowałam psychicznie. Jestem na Mazurach obca. Nie mam pleców. Pomiatają mną już 5 lat. Są bezkarni. Zawsze bezkarni.
Nie zgadzam się na żadne przymusowe badania ani przymusowe leczenie.

Strasznie dużo opisywania, a mało mam czasu. Dlatego bardzo proszę wejść na mojego bloga:
www.kreatywnaromantyczka.blogspot.com
i kliknąć w zakładkę:
"akcja psychiatryk"

Pod tym hasłem jest opis przestępstw i wątpliwych działań urzędników i funkcjonariuszy z powiatu oleckiego. 
Bardzo proszę o zbadanie tej sprawy. Bardzo proszę o pomoc.

Z poważaniem,
Izabella Redlarska
Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie
511945226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!