środa, 13 grudnia 2017

Wymeldowana


Wymeldowałam się z tej nieprzyjaznej gminy.
Gmina nieprzyjazna, bo rządzi nią wrogi mi wójt Locman (ten sam co 5 lat temu zabrał mi psa na odchowanie szczeniąt i potem nie chciał oddać i ten sam co fotografował moje włości 5 lat temu niczym wytrawny handlarz nieruchomości), ale pracownicy Urzędu Gminy, większość z którymi miałam do czynienia (z wyjątkiem personelu GOPS i dyrektora GCK Kowale Oleckie, Karola Czerwińskiego oraz oczywiście krytej przez niego świetliczanki Maciejewskiej) wydają się być bardzo życzliwi i pomocni. Bez problemu i w dobrej atmosferze się wymeldowałam dziś i złożyłam pisma do GOPS w sekretariacie UG, gdyż GOPS był dzisiaj o dziwo nieczynny. Podobnież cały personel "w terenie" 😊
Hm, światło się świeciło w biurze GOPS. Jaka niegospodarność 😊 Jechać w teren i oświetlenia biura nie wyłączyć! Widziałam też przez okno, pół godziny później po zgaszeniu świateł w GOPS postać w środku 😝, ale drzwi zamknięte 😝 Jakiś troll tam buszował 😝
Zostałam wyproszona z budynku z powodu szkolenia pracowników.
Potem cały urząd na tajemniczym zebraniu.
Zamknięty cały budynek od 13.30

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

2 komentarze:

  1. A co Ci to da? Nie masz meldunku, ale przebywasz tam, są na to świadkowie, jakby coś, znajdą Cię. Miejsce pobytu jest ważne, a nie zameldowanie. Myślisz, że GOPS czy PIW sprawdzają przed kontrolą, czy ktoś jest w danym miejscu zameldowany?? Obowiązek meldunkowy niby jest, ale tak naprawdę wszyscy mają go gdzieś, łącznie z urzędami. Kar za niezameldowane się już nie ma. Także tego, posunięcie nietrafione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, by GOPS się ode mnie odpierdolił i przestał forsować debilne wnioski, które mnie wkurwiają i zatruwają mi życie.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!