środa, 13 grudnia 2017

Wniosek o unieważnienie wyroków skazujących


Adresat:
Prezes Sądu Rejonowego w Olecku
Katarzyna Jakubowska
Sekretariat Prezesa Sądu:
ul. Osiedle Siejnik I 18
19-400 Olecko
pokój nr 104
tel. 87 523 06 00,
fax 87 523 05 99
olecko@olecko.sr.gov.pl

Wniosek o unieważnienie wyroków skazujących

GOPS Kowale Oleckie oraz psychiatra Daniel Obara, a także inspektor weterynarii Krzysztof  Salamon, ocenili, iż jestem ciężko chora psychicznie i muszę być ubezwłasnowolniona.

W związku z tym, wnoszę o unieważnienie wszystkich wyroków skazujących mnie i zwrot pieniędzy pobranych przez komornika na poczet tych wyroków.

Wniosek GOPS Kowale Oleckie o ubezwlasnowolnienie i umieszczenie mnie wbrew mojej woli w zakładzie psychiatrycznym znajduje się w aktach sprawy: II RNs 181/17.

Wnoszę także o umarzanie kolejnych spraw karnych lub o wykroczenia wytaczanych mi hurtowo przez policję olecką i sąsiadów. Jako osoba psychicznie chora, nie mogę być sądzona i skazywana oraz karana. Tak stanowi prawo.

Z poważaniem,
Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

7 komentarzy:

  1. No moze i nie mozesz byc skazywana ale mozesz byc zamknieta. To w koncu sie przyznajesz? Czy dalej okrakiem stoisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do czego mam się przyznać gamoniu?
      Ja znam swoją wartość i żadna źle mi życząca urzędniczyna nie wmówi mi, że jestem wariatką.
      Ale skoro usiłują mnie dożywotnio zapuszkować w psychiatryku, fabrykując fałszywe opinie na temat mojego zdrowia psychicznego, to sąd musi unieważnić wyroki mnie uznające winną wykroczeń, a komornik musi oddać kasę zajebaną z mego konta. Tak działa prawo.
      Uznali mnie za wariatkę, więc muszą oddać kilka tysięcy zajebane z mego konta.

      Usuń
  2. Na razie nikt cię Izka nie uznał za jebniętą . Sąd tylko ma wątpliwości co do twojego zdrowia psychicznego i poczytalności , więc w celu wyjaśnienia tych wątpliwości kieruję cię na obserwacje psychiatryczną , a na to nie potrzebuję twojej zgody . Dopiero po obserwacji orzeknie czy jesteś poczytalna w pełni ,czy częściowo , czy może w ogóle . Dopiero po tym wyroku możesz się odwoływać lub powoływać na swoją poczytalność , więc na razie tylko bijesz pianę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może by tak sędzia sam się skierował do psychiatryka?
      Ja mam wątpliwości, czy jest zdrów kierując normalną, inteligentną osobę na tego typu badania.
      Nie trzeba być psychiatrą, aby umieć ocenić, czy ma się do czynienia z niedorozwojem czy bystrą, niezależną, odważną, niezłomną kobietą, która nie daje się zastraszyć układzikom lokalnym.

      Usuń
  3. Iza, ponieważ nie pozwalałaś sie zbadać dobrowolnie, teraz sąd nakazał ? bo nie pokazałaś p[ostanowienia sądu w tej sprawie, tylko wniosek GOPS do sądu i nie wiem czy nakaz już jest i kiedy wydany. Terenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Sędzia nakazał mi zrobić badania psychiatryczne, bo Giedrojć z Kowalewską złożyły wniosek o uwięzieniu mnie w psychiatryku wbrew mojej woli, a opinia psychiatry Obary jest niewiarygodna, bo nie badał mnie.

      Usuń
  4. Ja nie chcę być badana na Mazurach, bo tu gliny mają blisko by pidjechać i dać w łapę psychiatrze taką kasę, by wsadził mnie do psychiatryku do końca życia.

    Wyraziłam zgodę na badanie w innej części Polski, ale sędzia naciska na Mazury. A to jest dla mnie groźne. Nie mogę tu być badana. Poza tym ogólnie nie podoba mi się, że jestem zmuszana do tego kretyńskiego badania. Po chuj?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!