poniedziałek, 11 grudnia 2017

III RNs 181/17 Wniosek o umorzenie postępowania

III RNs 181/17

Adresat:
Prezes Sądu Rejonowego w Olecku
Katarzyna Jakubowska 
Sekretariat Prezesa Sądu:
ul. Osiedle Siejnik I 18
19-400 Olecko
pokój nr 104
tel. 87 523 06 00, fax 87 523 05 99
Wniosek o umorzenie postępowania

Na skutek przestępstwa polegającego na zaszczuwaniu mnie i poświadczeniu nieprawdy, wszczęto przeciwko mnie procedurę o umieszczenie mnie wbrew mojej woli w zakładzie psychiatrycznym.

Wnoszę o poszanowanie mojego konstytucyjnego prawa do zachowania wolności, poczucia bezpieczeństwa i godności osobistej oraz przerwanie tego żenującego procederu.

Nadto oświadczam, że nie zgadzam się, by mną pomiatano.

GOPS Kowale Oleckie łamie Konstytucję RP, łamie moje prawa obywatelskie, poniewierając mnie w taki sposób, w jaki poniewiera.

Uzasadnienie

W sierpniu 2017 roku, wpłynął anonimowy, emailowy donos, którego złośliwy autor domagał się umieszczenia mnie w zakładzie psychiatrycznym.

W wyniku tego donosu, pracownice socjalne z GOPS Kowale Oleckie natychmiast przyjechały z policją do mnie by sporządzić protokół i zgromadzić dokumenty, mające uzasadnić ubezwłasnowolnienie mnie.

Sfabrykowano 3 fałszywe opinie na mój temat, mające stanowić podstawę do wszczęcia procedury ubezwłasnowolnienia.

Opinie te mijają się zdecydowanie z prawdą i są skrajnie tendencyjne i negatywne, pozbawione waloru obiektywizmu i prawdomówności.

Mimo ich negatywności, nie wynika z nich, że w jakikolwiek sposób sobie lub komukolwiek zagrażam, zatem nie ma podstaw do umieszczenia mnie w psychiatryku i wszczynania przeciwko mnie uwłaczającej mi procedury.

Zatem proszę o przerwanie tego procederu.

Powołuję się na zapisy Konstytucji gwarantującej mi podstawowe prawa obywatela i człowieka:

Art. 47. Konstytucji RP
Każdy ma prawo do ochrony prawnej życia prywatnego, rodzinnego, czci i dobrego imienia oraz do decydowania o swoim życiu osobistym.

WOLNOŚCI I PRAWA OSOBISTE
Art. 38.
Rzeczpospolita Polska zapewnia każdemu człowiekowi prawną ochronę życia.

Art. 39.
Nikt nie może być poddany eksperymentom naukowym, w tym medycznym, bez dobrowolnie wyrażonej zgody.

Art. 40.
Nikt nie może być poddany torturom ani okrutnemu, nieludzkiemu lub poniżającemu traktowaniu i karaniu. Zakazuje się stosowania kar cielesnych.

Art. 41.
1.Każdemu zapewnia się nietykalność osobistą i wolność osobistą. 

WOLNOŚCI, PRAWA I OBOWIĄZKI CZŁOWIEKA I OBYWATELA

ZASADY OGÓLNE
Art. 30.
Przyrodzona i niezbywalna godność człowieka stanowi źródło wolności i praw człowieka i obywatela. Jest ona nienaruszalna, a jej poszanowanie i ochrona jest obowiązkiem władz publicznych.

Art. 31. Konstytucji
1.Wolność człowieka podlega ochronie prawnej.

2.Każdy jest obowiązany szanować wolności i prawa innych. Nikogo nie wolno zmuszać do czynienia tego, czego prawo mu nie nakazuje.

3.Ograniczenia w zakresie korzystania z konstytucyjnych wolności i praw mogą być ustanawiane tylko w ustawie i tylko wtedy, gdy są konieczne w demokratycznym państwie dla jego bezpieczeństwa lub porządku publicznego, bądź dla ochrony środowiska, zdrowia i moralności publicznej, albo wolności i praw innych osób. Ograniczenia te nie mogą naruszać istoty wolności i praw.

Art. 32. Konstytucji 
1.Wszyscy są wobec prawa równi. Wszyscy mają prawo do równego traktowania przez władze publiczne.

2.Nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym, społecznym lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny.

Z poważaniem,
Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!