sobota, 9 grudnia 2017

Potrzebuję pomocy prawnej


Potrzebuję pomocy prawnej. Jestem normalną osobą, ciężko pracującą rolniczką. 
Nie mam żadnych zaburzeń, nigdy nie chorowałam psychicznie.
Nie byłam leczona psychiatrycznie. 

Lokalna urzędnicza klika z Kowal Oleckich i Olecka, dąży do ubezwłasnowolnienia mnie, odebrania mi wszystkiego co sobie wypracowałam. 
Chcą mnie dożywotnio zamknąć w psychiatryku.
Fabrykują fałszywe opinie mające na celu uwiarygodnić rzekomą konieczność izolacji mnie.
Nie jestem agresywna. Nikomu nie zagrażam. Sobie też nie.

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
telefon: 511945226

IzabellaRedlarska(@)wp.pl
(usunąć nawias z e-maila)

7 komentarzy:

  1. Nie rozumiem, jaka forma pomocy prawnej miałaby znieść decyzję sądu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyegzekwowanie Konstytucji RP.
      Mam prawo do wolności i poczucia bezpieczeństwa.

      Usuń
  2. Dostaniesz kuratora sądowego to zadba o twoje sprawy , jak zostaniesz tam gdzie mieszkasz to sąd pewnie ustanowi ci za kuratora panią Giedroyć , bo pracownicy pomocy społecznej często kuratorami zostają w takich przypadkach jak twój

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz powiedzieć, że ten skorumpowany babsztyl rozkradnie mój majątek???!!!

      Usuń
  3. Obserwacja psychiatryczna nie jest dożywotnia, trwa 10 dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod warunkiem, że wszystko jest ok. Pożyjemy i zobaczymy.

      Usuń
  4. Nic tu nie jest okay. Lokalne urzędasy są skorumpowane i fabrykują dokumenty oparte na fałszywych opiniach.
    Napiszą mi każdą debilną bzdurę, jaką wymyślą, a sędzia to bezrefleksyjnie przyklepie. Tu prawo i sprawiedliwość nie działa.
    Działa korupcja i patologia. Mam gwarantowany chujowy wpis, aby mnie tylko wyeliminować z życia publicznego.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!