niedziela, 3 grudnia 2017

Obchód siedliska i przyległości

Indianka obeszła stajnie, siedlisko, ogród, korytarz i przyległości. Konie za stajnią stoją z pyskami zagłębionymi w bele siana. Ziemia pod ich nogami skopana kopytami.

Owce skubią swoje bele siana w owczarni. Pomiędzy belami za stajnią Indii znalazła zagubione jagniątko i zaniosła je do owczarni, do matki.

W obchodzie towarzyszyły koty i psy. Psy oszczekują owce i konie, więc pójdą na łańcuchy. Przynajmniej ten jeden największy i najgroźniejszy.

Indii znalazła w słomie zaginione trzy lata temu zagięte widły. Zrobiła trochę porządku w stajni.

Wczoraj była Brunhilda. Wybrukowała sobie podłogę w kuchni przy oknie starymi cegłami. Na podłodze stanęło drewniane łóżko. W poniedziałek chce się wprowadzić.

10 komentarzy:

  1. Uwiąż psa na łańcuchu, a będziesz miała kolejną kontrolę, tym razem ja złożę zawiadomienie. Zresztą i tak złożę, bo sama nie mam możliwości sprawdzenia. Wielbicielko zwierzątków od siedmiu boleści...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest uwiązany podpierdalająca kurwo!
      A poza nim kilka innych psów we wsi u bogatych sąsiadów.
      Poza tym setki psów w gminie Kowale Oleckie. Do nich też wyślesz kontrolę lewacka szmato?

      Usuń
    2. Jesteś potworem jeśli wiążesz psa na łańcuchu.

      Usuń
    3. Nie będzie mi byle szmacisko rządzić na moim gospodarstwie.👊

      Usuń
  2. Nie, nie jestem potworem. Jestem bardzo dobrą gospodynią, bo dbam w ten sposób o bezpieczeństwo jagniąt. Agresywne psy są w stanie zamęczyć młode owce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli masz pasze dla zwierząt , wiaty albo stajnie , ciepłe budy dla psów to sie nie bój kontroli. Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam paszę i stajnie dla zwierząt dużych i małych.
      Kury w kurniku.
      A psy i koty luzem na podwórku, w stajni, na ganku a czasem w domu. Psy i koty generalnie śpią na sianie w stajni z owcami. Wszystkie zwierzęta mają już zimowe futra, a mrozów jeszcze nie ma. Nie ma paniki. Tylko zjeby zakładają sierściuchom kaftany 😀

      Boję się kontroli, bo hieny polują na mój inwentarz i nie są w swych ocenach uczciwe.

      Usuń
    2. Poza tym miewanie uporczywych, upierdliwych kontroli jest irytujące i uwłaczające. Lezą tu jak na swoje by się szarogęsić, a żaden pasożyt ani złotówki nie zainwestował w moje gospodarstwo.

      Usuń
  4. Co tam Indianko jak żyjesz ? Dajesz radę ? Ktoś Ci pomaga ? Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daję radę. Żyję i walczę o przetrwanie sama. Czasem odwiedza mnie Brunhilda.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!