czwartek, 7 grudnia 2017

Jestem zaradna









III RNs 181/17

Adresat:
Sąd Rejonowy w Olecku
III Wydział Rodzinny i Nieletnich
ul. Osiedle Siejnik I 18
19-400 Olecko
tel. 87 523 06 10 fax 87 523 05 98
rodzinny@olecko.sr.gov.pl

Wniosek dowodowy - Jestem zaradna

Wnoszę o przyjęcie tego zeznania oraz fotografii jako dowodu w sprawie o umieszczenie mnie wbrew mojej woli w psychiatryku.

Na fotografiach moje plony warzyw.
Jak widać, radzę sobie na gospodarstwie. Założyłam wspaniały ogród i wyhodowałam warzywa i grzyby, które dostarczają mi pożywienia przez lato, jesień i zimę.
Mam zapasy spożywcze na zimę.
Mam też zapas opału.
Samodzielnie opiekuję się zwierzętami.
Zapewniam im paszę, wodę i schronienie.
Mieszkam w ogrzewanym domu.
Śpię w dużym, wygodnym łóżku wśród ślicznej, czystej pościeli. Niczym księżniczka 😊

Twierdzenie, że nie radzę sobie i wręcz zagrażam sobie jest urągającym mi kłamstwem.

Wykazywanie przez socjalną Ewelinę Giedrojć, że jest inaczej, polega na pisaniu kłamliwych opinii. To jest osoba niewiarygodna, uwikłana w lokalne układy. Nie jest uczciwa w swoich ocenach. Celowo dąży do zaszkodzenia mi.
Wnoszę, o odrzucenie jej opinii jako pozbawionej waloru prawdomówności.

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

#SprawaDlaReportera

8 komentarzy:

  1. Przed kim te popisy, przed jakąś debilką podłapaną na grupie? Gdzie masz to żarcie, ty pizdo pojebana, te fotki sa sprzed kilku mies.Gdzie masz te zapasy jedzenia.Ty zjebany czubie, pojebie, idiotko, wyjąca nocami trolico. Idziesz do psychiatryka, pizdo niedorozwinięta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Indianko, wśród czytelników masz nawet skrajny margines społeczny. :)

      Usuń
    2. To jest wpis tych co stoją za akcją psychiatryk.
      Tutaj na prowincji na stołki publiczne jest często sadzany skrajny margines społeczny, byli ubecy, aparatczycy komunistyczni i ich potomstwo.
      Kiedyś mordowali Polaków otwarcie, a teraz ryją pod nimi zakulisowo, tak jak podę mną. Niby wszystko legalnie, a ciężkie przestępstwo zachodzi. Pozbawia się osobę normalną, wolności na skutek ukartowanej zmowy. Prawnik im podpowiedział jak mnie zniszczyć. Sami są za głupi, by na to wpaść.

      Usuń
  2. Cukier ma, cukier i internet i zimą niestraszna ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dynie ma, cukinie ma, buraki ma, tymianek ma, pokrzywę ma, herbi badylanę ma, nawet liptona ma, jabłka ma, ziemniaki ma, sól, cukier i mąkę ma, przyprawy rozmaite ma, świece ma, baterie z odrobiną prądu ma, pojęcie jak przetrwać samotnie zimę na wsi też ma. Zima niestraszna 😇

      Usuń
  3. Jak wyhodować kanie?? Też chcę taką hodowlę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupujesz grzybnię kani i sadzisz w żyznym miejscu bogatym w obornik.

      Usuń
  4. Indianko, jakie masz dowody na to, że pani Giedrojc jest córką ubeka Sprawdziłaś to w jakiś archiwach. Napisz proszę.Ula

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!