czwartek, 7 grudnia 2017

Jestem zaradna i gospodarna wbrew temu co twierdzi stronnicza Giedrojć


III RNs 181/17

Adresat:
Sąd Rejonowy w Olecku
III Wydział Rodzinny i Nieletnich
ul. Osiedle Siejnik I 18
19-400 Olecko
tel. 87 523 06 10 fax 87 523 05 98
rodzinny@olecko.sr.gov.pl


Wniosek dowodowy


Wnoszę o przyjęcie tego dowodu z moich zeznań.

Przed laty wymieniłam całą instalację elektryczną.
Mam wszystko nowe. Kable, lampy, gniazda.
Potrzebny ktoś, kto zamontuje skrzynkę z bezpiecznikami i podłączy do prądu.
Dzwoniłam do Olecka, do elektryków, ale tam też dziwna zmowa. Nikt nie chciał tego zrobić.

Wobec tego samodzielnie zbudowałam sobie instalację solarną i z niej czerpię niewielkie ilości prądu do naładowania komórki, by mieć kontakt ze światem w razie wypadku. Pracownica socjalna z GOPS Kowale Oleckie nie umiałaby zbudować takiej instalacji, jak ja zbudowałam. Nie jest uprawniona, by mnie oceniać, bo do pięt mi nie dorasta ani inteligencją, ani umiejętnościami, ani zaradnością czy pracowitością.

Krystyna Maciejewska - pracownica świetlicy wiejskiej, gdy chciałam kiedyś podładować komórkę, wyrywała mi ładowarkę z gniazdka, abym nie mogła być zabezpieczona w komórkę sprawną do wezwania pogotowia - w razie choroby lub wypadku. Szydziła też, że nie mam prądu. Okropny charakter!

Uważam na siebie, ale pracując na farmie z wieloma zwierzętami narażam się na ryzyko wypadku. Muszę mieć przy sobie sprawną komórkę. Tymczasem
nawet tej odrobiny prądu z publicznej świetlicy bezduszna matka policjanta mi żydziła.

Utrudniała mi też dostęp do komputera świetlicowego, wyganiała mnie ze świetlicy, wyłączała komputery - nie mogłam odpowiadać sprawnie na pisma urzędowe, w tym sądowe, więc zmusiła mnie tym samym do zakupu kosztownego tableta, umożliwiającego mi pracę papierkową poza świetlicą.

Mimo złośliwości tej bezdusznej egoistki, poradziłam sobie alternatywnie i teraz pracuję nad dokumentami w domu oraz jestem w stałym kontakcie z moją szczecińską rodziną.

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

#AkcjaPsychiatryk
#TEMATDLAUWAGI

5 komentarzy:

  1. Jesteś zaradna to po co prosisz o pomoc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebuję pomocy prawnej, skutecznej pomocy prawnej, obrony przed lokalną kliką do której należy m.in. Ewelina Giedrojć, Krystyna Maciejewska, Salamon, wójt Locman i olecka policja.

      Przecież te osoby robią wszystko, by mnie z równowagi wyprowadzić i ubezwłasnowolnić oraz zagarnąć wszystko co moje. To się dzieje na prawdę.

      Nie mam żadnego oparcia w lokalnej prokuraturze i sądzie.
      Dlaczego przeciwko normalnej osobie toczy się sprawa o umieszczenie w psychiatryku? Przecież to jest niepojęte.
      Nie ma żadnych prawnych podstaw do tego. Nie jestem agresywna. Nie zagrażam nikomu, ani sobie. Nie jestem chora psychicznie. Nigdy nie byłam leczona, uzależniona czy cokolwiek. Żyję w zgodzie z naturą, nikomu nie wadzę,
      a oni zrobili na mnie zamach. Prą do tego, by osobę umysłowo i psychicznie zdrową - zamknąć dożywotnio i zagarnąć jej majątek.

      Usuń
  2. Moim zdaniem, pominelas jeszcze jedna rzecz. Otoz od lat prowadzisz bloga, masz 2,7 mln odslon. Jestes znana osobowoscia w internecie, co zawdzieczasz lekkosci piora i nietuzinkowej osobowosci. Jestes przy tym ekscentryczna, co oczywiscie nie kazdemu odpowiada, ale taki jest los ludzi obdarzonych talentem.
    Gdybym ja pisala to pismo, to opisalabym jak stalas sie posiadaczka rancza, ze sprzedalas wszystko, bo tu na Mazurach chcialas osiasc, by pracowac na lonie natury i pisac powiesci.
    Przed wyslaniem kazdego takiego pisma trzeba sie dobrze zastanowic, a nie wysylac kilka zdan, bez przemyslenia, tylko tworzac tony korespondencji, ktora nic nowego nie wnosi.
    Jesli wysylasz do instytucji JEDNO madre, wywazone i bogate w FAKTY pismo, bez emocjonalnych zakretasow, to ono ma szanse zadzialac. Jesli wysylasz dziesiatki "energetycznych" pisemek, to na pewno szybko trafiaja do archiwum, nikt powaznie ich nie traktuje, a autor dostaje etykiete osoby, delikatnie mowiac, niezbyt rozgarnietej.
    BM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przerażona i w związku z tym brak mi dystansu.
      Boję się, że nie zdążę się wysłowić. Piszę pod wpływem emocji, gdyż wisi nade mną koszmarne widmo uwięzienia dożywotnio w jakimś zapyziałym psychiatryku, a jestem pewna, że tego nie przeżyję. Psychiatryk to dla mnie śmierć. Niepojęta krzywda wyrządzona osobie w niby demokratycznym kraju, który niby zapewnia wszystkim prawo do wolności i bezpieczeństwa. Organy, które maja obowiązek zapewnić bezpieczeństwo i pomoc - zaatakowały mnie.
      To patologia w czystej formie. Zło tych ludzi jest niepojęte.

      Usuń
  3. Masz rodzinę, która mogłaby Cię wesprzeć? Może to jest najlepsze wyjście z sytuacji, mimo tego ,że się mówi, że z rodziną itd, ale może .....

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!