środa, 20 grudnia 2017

III Rns 181/17 Wniosek dowodowy

 

III Rns 181/17

Adresat:
Sąd Rejonowy w Olecku
III Wydział Rodzinny i Nieletnich
ul. Osiedle Siejnik I 18
19-400 Olecko
tel. 87 523 06 10
fax 87 523 05 98
rodzinny@olecko.sr.gov.pl


III Rns 181/17 Wniosek dowodowy

Giedrojć zaproponowała mi pobyt w tym ośrodku Monaru (Markotu) w Filipowie w okresie zimowym, a to oznacza, że jestem osobą samoobsługową, nie wymagającą pomocy osób trzecich, zatem jej późniejszy wniosek o umieszczenie mnie w psychiatryku wbrew mojej woli i zawarta w nim posępna, nieuczciwa opinia o braku samodzielności jest sprzeczny z tym, co naprawdę myśli o mojej samodzielności Giedrojć.

Ponadto pragnę wskazać, iż od 15 lat samodzielnie prowadzę gospodarstwo rolne, bez niczyjej pomocy, bez pracowników i oczywiście bez pomocy najbliższych samolubnych, egoistycznych wiejskich sąsiadów, przesiąkniętych niesamowitą znieczulicą niespotykaną w Szczecinie, w którym się wychowałam.

Tylko nieliczne wyjątki wśród moich sąsiadów miewają czasem serce, życzliwość i chęć współpracy.

Generalnie samotna kobieta na wsi mazurskiej nie może liczyć na żadną pomoc sąsiedzką i się do tej lokalnej znieczulicy dawno temu przyzwyczaiłam, choć było mi bardzo przykro, że trafiłam na taką niefajną społeczność, od lat nic od tych ludzi nie chcę, ale nie rozumiem złośliwości i chamstwa tych ludzi. Nie pomagasz - okay.
Krzyżyk na drogę. Ale po co szkodzisz?!

Na moim gospodarstwie wykonuję wszystkie prace sama. Rolnictwa, hodowli i ogrodnictwa oraz sadownictwa nauczyłam się sama z podręczników i poradników.

Pytani dawniej przeze mnie sąsiedzi o sens np. orki nie umieli wytłumaczyć po co się orze ziemię. Od lat to wszystko wiem z książek rolniczych. Chodzi o spulchnienie i napowietrzenie gleby by korzenie roślin łatwiej i lepiej rosły oraz o wymrożenie robali, pasożytów i korzeni chwastów zimą, by wiosną rośliny uprawne nie były przez nie atakowane. Na bieżąco odświeżam i uzupełniam wiedzę poprzez Internet.  Mam obszerną wiedzę na temat rolnictwa plasującą się na poziomie studiów rolniczych i 15letnią praktykę w zawodzie.

Robienie ze mnie przez Giedrojciową i Salamona na siłę niedojdy życiowej szalenie uwłacza mi i obraża głęboko, tym bardziej, że sami samotnie nie prowadzą niedofinansowanych gospodarstw, a czerpią pieniądze, swoje łatwe pensje, z pracy rąk innych ludzi, w tym rolników.

Moim zdaniem, w moim przekonaniu to zawistne, skorumpowane pasożyty bez honoru, żerujące na cudzym nieszczęściu.
Nie prosiłam GOPS o pomoc, a one założyły sprawę przeciwko mnie o ubezwłasnowolnienie! 😠

Jestem pewna, że powodem złożenia wniosku o uwięzienie mnie w psychiatryku, była chęć wyeliminowania mnie ze spraw sądowych przeciwko nieuczciwej, napastliwej Krystynie Maciejewskiej i policjantom fałszywie mnie oskarżającym o bezzasadne wezwanie do świetlicy wiejskiej w Sokółkach.

Nadto od lat są wywierane na mnie naciski, aby tanio sprzedać gospodarstwo. Podczas rozmowy z Giedrojć padło takie żądanie z jej ust kilkakrotnie, a obecny wójt Locman już 5 lat temu chodził po moim gospodarstwie jak po swoim i fotografował moje budynki i moje pola. Zachowywał się jak pewny siebie handlarz nieruchomości.

Wcześniej odmówił mi przysłania komisji szacującej straty po huraganie, który mi zniszczył budynki kilka lat temu. Z tego powodu przepadły dotacje na odbudowę siedliska, o które się starałam.

Tymczasem Salamon cynicznie pisze w swojej beznadziejnej, tendencyjnej opinii, że to ja zrujnowałam budynki. Nie. Nie zniszczyłam budynków. Zrobił to żywioł i były dostępne pieniądze na odbudowę, ale UG mi do nich dostęp zablokował o czym Salamon wie, bo mu o tym dawno temu wspominałam.

GOPS to narzędzie w rękach policji oleckiej.
To policjanci przywieźli dwie socjalne na moje gospodarstwo pod koniec sierpnia 2017.

To oni natarczywie nalegali, by wpuścić ich do mojego domu. To oni sprowadzili psychiatrę Daniela Obarę by wystawił mi skierowanie na przymusowe leczenie. Sam Obara podczas spotkania to przyznał, że to była inicjatywa policji.

W załączeniu pismo z ośrodka w Filipowie wskazujące, że tylko osoby samodzielne, nie wymagające pomocy osób trzecich w codziennym funkcjonowaniu przyjmują. Ten właśnie ośrodek zaproponowała mi Giedrojć, potwierdzając tym samym moją samodzielność.

Na uwagę zasługuje fakt braku protokołu z wywiadu środowiskowego przeprowadzonego na moim gospodarstwie w sierpniu 2017 roku. W mojej obecności Giedrojć pisała ten protokół. Widać go na zdjęciu. Wypełniała go przy mnie i z moim udziałem.

Nie ma go w aktach moich założonych w GOPS Kowale Oleckie. To potwierdza manipulacje GOPSu. Wniosek o ubezwłasnowolnienie mnie nie został oparty na wywiadzie środowiskowym tylko na wymysłach Eweliny Giedrojć.

Giedrojć nie wzięła pod uwagę moich oświadczeń i mojej Mamy. Całkowicie pominęła fakty. Nie jestem chora psychicznie i nigdy nie byłam. Robienie ze mnie na siłę wariatki i dążenie by pod tym pretekstem pozbawić mnie wolności jest niebywałą, parszywą nikczemnością do nieskończonej potęgi. Tylko kreatury najgorszego sortu mogą się na coś takiego poważyć i udawać, że to jest cacy i normalne.

Brak także notatki z rozmowy z moją Mamą, gdzie moja Mama zaprzeczyła, abym kiedykolwiek chorowała czy leczona była psychiatrycznie. Brak takiej informacji na piśmie ode mnie. Wszak Ewelina Giedrojć pytała mnie o to i pisała protokół.

Sprawa przeciwko mnie oparta na przestępstwie polegającym na poświadczeniu nieprawdy w dokumentach urzędowych wystawionych przez urzędników i lekarzy nie powinna się toczyć. Powinna zostać umorzona. Tak nakazuje uczciwość ludzka, a także Konstytucja, która mi gwarantuje wolność i poszanowanie mojej godności osobistej. Nie chcę przez ten cały cyrk przechodzić.

Zatem ponownie wnoszę i apeluję do sumienia sędziego Borowskiego o umorzenie tej sprawy.

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

4 komentarze:

  1. Straszne układy :(
    Współczuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamiast radosnych świąt bożego narodzenia - widmo psychiatryka.
    To jakiś koszmar!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tych urzędników to trzeba pod sąd oddać
    Tak nie może być, by się nad osobą psychicznie znęcali i wolność odbierali!

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!