niedziela, 19 listopada 2017

Treść transparentów piszą im prawnicy

„Mężczyzna podszedł do mnie i zapytał, czy bolą mnie nogi, a potem uspokoił, że nie zrobią mi krzywdy. Spytałem, czy jest z policji, na co on skinął głową. Szedł za mną przez całą drogę aż do Pałacu Prezydenckiego". Uczestnicy antyrządowych protes...

Newsweek Polska - 18 listopada 2017

http://a.msn.com/r/2/BBF7kbA?a=1&m=PL-PL

Zwraca uwagę ugrzeczniona treść transparentów. Jest tak bardzo zgodna z prawem, jednocześnie irytująca i arogancka, bezczelna i kapiąca obłudą.
 To nie są spontaniczne manifestacje!
Są one zaplanowane w najdrobniejszym szczególe. Są też finansowane, o czym świadczy używany podczas nich drogi sprzęt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!