poniedziałek, 9 października 2017

Wegetarianie częściej cierpią na zaburzenia psychiczne, raka i alergię

http://www.newsweek.pl/nauka/wegetarianie-czesciej-cierpia-na-zaburzenia-psychiczne-raka-i-alergie,artykuly,283391,1.html

Choć raz lisiura napisał prawdę 😊
Ja też zauważyłam, że wśród wegetarianek, a zwłaszcza weganek, jest sporo psychicznych histeryczek 😊 O wegetariance Brunhildzie nie wspomnę, bo temat chyba już wyeksploatowany, już znam jej wszystkie diaboliczno-psychiczne wcielenia, o których niekiedy wspominam (tych najbardziej hardkorowych nie opisywałam chyba).
Tak czy inaczej Brunhilda uwielbia moje tłuste rosoły - widać organizm potrzebuje białka zwierzęcego. Po rosole spokojniejsza i mniej się rzuca. A po moich warzywach włosy jej rosną zdrowe i gęste. 😊 Sama zauważyła różnicę. 😊

Indianka - karmicielka Brunhildy 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!