piątek, 20 października 2017

Owoce mojej pracy

Wiosną, latem, a nawet jesienią zbieram zioła.

Moje smakowite, dorodne rzodkiewki własnoręcznie uprawione.

Moc bylin posadzona w ogrodzie

Odnowiony i ładnie urządzony ganek.

Wybielony ganek.

Kącik śniadaniowy.


Pyszne sałatki z własnych warzyw.
Solidna stajnia z wstawionymi przeze mnie oknami.
Oto niektóre owoce mojej pracy, które całkowicie zignorowała i pominęła milczeniem w swej opinii na mój temat do sądu, pracownica socjalna działająca w złej wierze.

Wstawione okna do stajni
Wybielony i urządzony rekreacyjnie ganek
Warzywa z własnego ogrodu od wiosny do jesieni
Zbieractwo ziół z moich łąk i okolicy
Nowe nasadzenia w ogrodzie - nie tylko warzywa, ale i kwiaty oraz krzewy ozdobne, a także krzewy i drzewa owocowe.

Mnóstwo pracy, ale i radości z obcowania z naturą, a Giedrojć z Kowalewską oraz Obara chcą mnie uwięzić i unieszczęśliwić w psychiatryku! Oni stanowią dla mnie realne zagrożenie, gdyż atakują mnie z uprzywilejowanej pozycji urzędniczej, mają uprawnienia by skrzywdzić normalną, ciężko pracującą osobę, która nikomu nie wadzi.
Tendencyjnie zniekształcają i przekręcają fakty,  perfidnie umniejszają ogrom mojej pracy włożony w gospodarstwo. 😟

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!